کد خبر : 1762026 | 26 خرداد 1400 ساعت 21:14 | 43K بازدید | 8 دیدگاه

تفاوتی ندارد با کدام تیم هم‌گروه شویم؛

نوراللهی: دوست داریم اسکوچیچ بماند

هافبک ملی‌پوش پرسپولیس ابراز امیدواری کرد سرمربی تیم ملی به فعالیت خود ادامه دهد.

نوراللهی: دوست داریم اسکوچیچ بماند

به گزارش "ورزش سه"، احمد نوراللهی در حاشیه مراسم تجلیل از ملی‌پوشان فوتبال ایران اظهار کرد: خدا را شکر موفق شدیم هر چهار مسابقه مقدماتی جام جهانی را با برد به پایان برسانیم و موجب شادی دل مردم ایران شویم.

 

او با بیان اینکه قبل از شروع مسابقات شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم، ابراز کرد: شرایط آب و هوایی در بحرین بسیار بد بود ولی خدا را شکر موفق شدیم در هر چهار بازی به برتری برسیم و سعی داریم همین روند موفقیت‌آمیز را در مرحله بعد نیز داشته باشیم و به جام جهانی صعود کنیم.

 

هافبک تیم ملی ایران درباره عملکرد دراگان اسکوچیچ گفت: از زمانی که اسکوچیچ به تیم ملی اضافه شده، جو مثبتی شاهد هستیم و سرمربی تیم ملی عملکرد فوق‌العاده‌ای از نظر فنی و مدیریتی داشته است. واقعا دوست داریم اسکوچیچ در تیم ملی بماند و قطعا او در جمع ما خواهد ماند. امیدوارم او همچنان به‌عنوان سرمربی تیم ملی ایران فعالیت کند.

 

نوراللهی اضافه کرد: برای ما تفاوتی ندارد که کره، عربستان و ... به‌عنوان حریف ما انتخاب شوند. ما فقط باید به دنبال صعود به جام جهانی باشیم تا موجب شادی مردم ایران شویم.

 

او درباره تقابل پرسپولیس با استقلال در جام حذفی گفت: دربی همیشه هست و بازی دشواری خواهد بود، اما امیدوارم نمایش خوبی داشته باشیم و مثل لیگ برتر به برتری برسیم.

دیدگاه‌ها