کد خبر : 1762031 | 26 خرداد 1400 ساعت 21:59 | 104.8K بازدید | 8 دیدگاه

هافبک یونایتد خودش را به بارسلونا پیشنهاد داد!

دنی فن دبیک، هافبک هلندی منچستریونایتد علاقمند به انتقال به بارسلونا در فصل نقل و انتقالات تابستانی است.

هافبک یونایتد خودش را به بارسلونا پیشنهاد داد!

به گزارش "ورزش سه"، دنی فن دبیک در تابستان سال گذشته و با انتقالی 40 میلیون پوندی از آژاکس راهی اولدترافورد و هواداران منچستریونایتد تصور می کردند خیال شان تا سال ها از داشتن یک هافبک جنگنده در میانه میدان راحت است. اما فصل اول حضور دنی فن دبیک در ترکیب یونایتد چندان خوب پیش نرفت و او با تحمل نیمکت نشینی های متوالی، تنها چهار بار در لیگ برتر در ترکیب ثابت اوله گونار سولسشر قرار گرفت.

 

1561328

 

سرمربی جوان و نروژی گزینه هایی مانند برونو فرناندز، پل پوگبا، اسکات مک تومینای، فرد و نمانیا ماتیچ را به فن دبیک ترجیح داد و حالا این هافبک 25 ساله و هلندی قصد جدایی از یونایتد را در سر دارد. نشریه اسپورت مدعی شد مدیر برنامه دنی فن دبیک اخیرا با باشگاه بارسلونا تماس گرفته و خواهان انتقال موکلش به این باشگاه شده است. بارسلونا تابستان سال گذشته برای خرید این بازیکن اقدام کرده بود، اما در آن مقطع فن دبیک ترجیح داد راهی یونایتد شود و حالا به نظر او از اقدام خود پشیمان شده است.

 

بارسلونا علاقمند به خرید یک هافبک جدید در تابستان است و همین به تازگی جینی واینالدوم، گزینه مدنظر آنها راهی پاری سن ژرمن شد. اما کادر فنی این تیم هنوز در مورد خرید احتمالی دنی فن دبیک به توافق نرسیده و علیرعم تمایل این بازیکن حتی برای انتقال قرضی، فعلا پاسخ مدیران بارسلونا به ایجنت فن دبیک منفی بوده است.

دیدگاه‌ها