کد خبر : 1762037 | 26 خرداد 1400 ساعت 23:24 | 53.7K بازدید | 3 دیدگاه

بنزما: اینگونه رابطه ام با مورینیو خراب شد

کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید در مورد دلایل خراب شدن رابطه خود با ژوزه مورینیو صحبت کرد.

بنزما: اینگونه رابطه ام با مورینیو خراب شد

به گزارش "ورزش سه"، در اواخر دوران حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت رئال مادرید بود که او در انتقاد به عملکرد ضعیف کریم بنزما، او را به گربه تشبیه کرده و مدعی شد باید با سگ ها به جای گربه به شکار برود. کریم بنزما حالا بعد از سال ها فاش کرد همان مقطع پیش مورینیو رفته و ابراز گله کرده و البته رابطه طرفین بعد از این مصاحبه سرمربی پرتغالی شکرآب شده است.

 

1613059

 

کریم بنزما گفت: "ما همیشه رابطه خوبی داشتیم، اما پس از آن عبارات و جملات دیگر شرایط مثل قبل پیش نرفت. من برای مورینیو احترام زیادی قائل بودم، اما وقتی آتگونه در موردم صحبت کرد، دیگر این احترام به مرور زمان کمنر شد. البته من تمام حرف هایم را به مورینیو زدم و آن مکالمه بین ما نزدیک به یک ساعت طول کشید.

 

در آن جلسه به مورینیو گفتم که من یک فوتبالیست هستم و تو سرمربی من هستی، به همین دلیل من به تو احترام می گذارم و این احترام فقط برای این است که تو سرمربی من هستی. از آن به بعد مورینیو دیگر هرگز در مورد گربه، سگ یا چیز دیگری صحبت نکرد. من اصولا انسانی خجالتی هستم، اما اگر شما من را مسخره کنید حرفم را به شما می زنم. من همیشه معتقدم اگر هر کسی حرف خود را به صورت صریح بیان کند خیلی بهتر است."

دیدگاه‌ها