کد خبر : 1762040 | 26 خرداد 1400 ساعت 22:33 | 57.1K بازدید | 1 دیدگاه

وحید رضایی در آستانه یک تاریخ‌سازی

موفقیت بزرگ وحید رضایی به عنوان سرمربی مس شهربابک موردتوجه مدیران صنایع مس قرار گرفته است.

وحید رضایی در آستانه یک تاریخ‌سازی

به گزارش "ورزش سه"، وحید رضایی، سرمربی خوشفکر مس شهربابک با عملکردی درخشان در این تیم توانست خیلی زودتر از پایان فصل مجوز صعود آنها به لیگ آزادگان را کسب کند تا سه دیدار باقیمانده این تیم کاملا تشریفاتی تلقی شود.

 

رضایی که پیش از این نیز سابقه صعود به دسته‌های بالاتر را در کارنامه داشته، در این فصل با حمایت ویژه مدیران باشگاه و شکل‌دهی یک ساختار حرفه‌ای در تیمش توانست در فاصله سه هفته مانده به پایان فصل جواز صعود را به دست آورده تا بلافاصله بعد از موفقیت با تمجدید مدیران صنایع مس مواجه شود.

 

اکنون اما در روزهایی که دیگر تیم صنایع مس (مس کرمان) در لیگ دسته اول روند نزولی را در پیش گرفته و برخلاف نیم فصل اول از جمع مدعیان صعود فاصله گرفته، شایعات جدیدی در خصوص نیمکت آن شکل گرفته است. گفته می‌شود بعد از موفقیت وحید رضایی که توانسته با عملکردی فنی و نمایشی خوشفکر تیمش را در جمع مدعیان صاحبنام گروه دوم به لیگ آزادگان برساند، موردتوجه مدیران صنایع مس قرار گرفته و احتمال اینکه طی یک فصل هدایت دو تیم از صنایع را برعهده گیرد نیز زیاد است. با احتمال قطعی شدن این اتفاق و درصورتی که رضایی بتواند با مس کرمان نیز در فاصله هفته‌های باقیمانده تا پایان فصل جواز صعود را کسب کند، یک موفقیت تاریخی را با توجه به صعود با دو تیم به نام خود و این صنایع ثبت خواهد کرد.

 

وحید رضایی در ابتدای فصل نیز به عنوان یکی از گزینه‌های نیمکت استقلال در دوره سرمربیگری محمود فکری محسوب می‌شد که البته هم خودش و هم مدیریت مس شهربابک به این انتقال رضایت نداد تا آنها در نهایت یک موفقیت بزرگ با دستیابی به سهمیه صعود را به نام خود کنند.

دیدگاه‌ها