کد خبر : 1762045 | 27 خرداد 1400 ساعت 01:20 | 56.5K بازدید | 0 دیدگاه

برنامه پیشنهادی حوزه ورزش و تربیت بدنی «رئیسی» منتشر شد

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی که مسئولیت کمیته ورزش ستاد مرکزی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی را برعهده دارد از تدوین برنامه پیشنهادی این حوزه خبر داد.

برنامه پیشنهادی حوزه ورزش و تربیت بدنی «رئیسی» منتشر شد

محمدمهدی فروردین، رئیس کمیته ورزش ستاد مرکزی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: دولت آتی رسماً اولین دولت گام دوم انقلاب و آخرین دولت سند چشم انداز 1404 است. بنابراین، برنامه ریزی جهت رفع کاستی ها و ضعف‌های پیشین و بسترسازی برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب و سند چشم انداز توسعه 1404 ضرورت و اهمیت دو چندانی دارد.


رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی افزود: در تدوین برنامه پیشنهادی حوزه ورزش و تربیت‌بدنی به عنوان یکی از مظاهر "مردمی" و "ایران قوی" تلاش شد تا مسائل و نیازهای مربوطه احصاء گردد تا از جامعیت لازم برخوردار باشد. طبق آنچه که در این برنامه آمده است برای مسائلی از جمله ورزش مدارس، همگانی شدن ورزش، نحوه واگذاری باشگاهها و مردمی سازی ورزش حرفه ای، استقرار نظام جامع باشگاهداری، حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی و ارتقای جایگاه ورزش قهرمانی و ملی، توزیع عادلانه امکانات و منابع مالی، ساماندهی نظام استعدادیابی و مربیگری در ورزش و رونق اقتصاد ورزش و تولیدات و ارائه خدمات ورزشی بهینه به جامعه، برنامه های عملیاتی پیشنهاد شده است.

 

برای دانلود برنامه پیشنهادی تربیت بدنی و ورزش حجت الاسلام و المسلمین رئیسی اینجا کلیک کنید

 

رئیس کمیته ورزش ستاد مرکزی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: برای تهیه این برنامه پیشنهادی بالغ بر 700 نفر/ساعت کار کارشناسی صرف شد تا از جامعیت لازم برخوردار باشد و برای مسائلی از جمله ورزش مدارس، همگانی شدن ورزش، نحوه واگذاری باشگاهها و مردمی سازی ورزش حرفه ای، استقرار نظام جامع باشگاهداری، حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی و ارتقای جایگاه ورزش قهرمانی و ملی، توزیع عادلانه امکانات و منابع مالی، ساماندهی نظام استعدادیابی و مربیگری در ورزش و رونق اقتصاد ورزش و تولیدات و ارائه خدمات ورزشی بهینه به جامعه، برنامه های عملیاتی پیشنهاد شده است.

 

دیدگاه‌ها