کد خبر : 1762049 | 27 خرداد 1400 ساعت 01:23 | 21K بازدید | 11 دیدگاه

ایتالیا 3-0 سوئیس: این چهره یک مدعی است

تیم ملی ایتالیا در دومین دیدارش در رقابت های یورو 2020 موفق شد مقابل سوئیس به برتری 3-0 برسد و صعودش به مرحله بعد را قطعی کند.

ایتالیا 3-0 سوئیس: این چهره یک مدعی است

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان روبرتو مانچینی که در دیدار اول با سه گل ترکیه را شکست داده بودند، در دیدار امشب هم کاملا برتر از حریف بودند و به لطف گل های مانوئل لوکاتلی (دو گل) و چیرو ایموبیله، به یک پیروزی پرگل رسیدند. 

سوئیسی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشتند اما بازیکنان ایتالیا خیلی زود ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 10، روی ارسال خطرناک اسپیناتزولا، این ایموبیله بود که می توانست گل اول بازی را به ثمر برساند اما ضربه سر او از بالای دروازه سوئیس به بیرون رفت.

برتری ایتالیا ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 19، روی ضربه کرنر اینسینیه، این کیه‌لینی بود که توانست از به هم ریختگی مدافعان سوئیس استفاده و دروازه حریف را باز کند اما داور بعد از استفاده از VAR این گل را نپذیرفت.

 

1613083

 

تلاش شاگردان مانچو ادامه داشت و در دقیقه 26، سرانجام این تیم به گل رسید. روی یک حرکت از سمت راست بود که پاس در عرض براردی مقابل دروازه به لوکاتلی رسید و او هم با یک ضربه بغل پا کار را تمام کرد.

 

1613085

 

بعد از این گل هم روند بازی تغییری نکرد و باز هم این بازیکنان ایتالیا بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و در دقیقه 34، روی پاس لوکاتلی، ایموبیله صاحب موقعیت شد اما یان زومر به هر ترتیب ممکن سد راه او شد و اینسینیه هم نتوانست از توپ دوم استفاده کند.

در دقایق پایانی نیمه اول بازی متعادل تر شد اما در نهایت در این نیمه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و ایتالیایی ها با همان برتری یک گله به رختکن رفتند.

نیمه دوم هم با برتری ایتالیا آغاز کرد و در دقیقه 52 بود که لوکاتلی توانست گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند. روی یک حرکت هماهنگ تیمی پشت محوطه جریمه  سوئیس بود که توپ با پاس بارلا به لوکاتلی رسید و او هم با یک ضربه تماشایی، اختلاف را به دو گل افزایش داد.

 

1613084

 

سوئیسی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و در دقیقه 61، شکیری بعد از توپ ربایی از جورجینیو صاحب موقعیت شد اما ضربه او از کنار دروازه ایتالیا به بیرون رفت.

سه دقیقه بعد، زوبر بعد از عبور از دی لورنزو، ضربه ای از زاویه ای نه چندان مناسب زد که دوناروما توپ را برگشت. توپ برگشتی به خود زوبر رسید و او بار دیگر شانس خود را امتحان کرد اما این بار هم دوناروما اجازه باز شدن دروازه تیمش را نداد.

حملات دو تیم ادامه داشت و در دقیقه 75، روی یک ضدحمله، فدریکو کیه‌زا روی پاس جورجینیو صاحب موقعیت شد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقایق پایانی در حالی که سوئیسی ها به دنبال جبران گل های خورده بودند، این ایتالیا بود که در دقیقه 88 به گل سوم رسید. این بار رافائل تولوی در نقش گل‌ساز ظاهر شد و پاس او را ایموبیله با شوتی تماشایی به گوشه دروازه زومر فرستاد.

در ثانیه های پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و ایتالیا با برتری 3-0، صعودش به مرحله بعد را قطعی کرد.

دیدگاه‌ها