کد خبر : 1762054 | 27 خرداد 1400 ساعت 09:14 | 13.5K بازدید | 2 دیدگاه

لوکاتلی: این جایزه را با هم‌تیمی هایم تقسیم می‌کنم

مانوئل لوکاتلی، ستاره تیم ملی ایتالیا، در بازی دیشب برابر سوئیس عملکرد فوق العاده ای داشت و جایزه بهترین بازیکن زمین را دریافت کرد.

لوکاتلی: این جایزه را با هم‌تیمی هایم تقسیم می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا در شبی که مانوئل لوکاتلی عملکرد درخشانی از خود به جای گذاشت و دو گل برای آتزوری به ثمر رساند با نتیجه 3-0 سوئیس را شکست داد تا یک بار دیگر خود را در قامت مدعی قهرمانی رقابت‌های یورو به اثبات رسانده باشد.

 

مانوئل لوکاتلی ستاره تیم ملی ایتالیا، به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و بعد از پایان بازی گفت: "من باید این جایزه بهترین بازیکن زمین را بین تمام تیم تقسیم کنم. من یکی از جوان ترین ها در این جا هستند و تیم استقبال خوبی از من داشته و حضور در کنار آن ها بسیار جالب است."

 

 

1613093

 

 

لوکاتلی به دلیل مصدومیت مارکو وراتی در ترکیب تیم ملی ایتالیا قرار می گیرد. او در این باره گفت: " من فکر می کنم ما یک گروه فوق العاده از بچه ها هستیم و واقعاً امیدوارم که مارکو بتواند به زودی برگردد، زیرا او یک بازیکن با استعداد است که می تواند تفاوت ایجاد کند.

 

مربی باید انتخاب های خود را انجام دهد، تنها کاری که ما می توانیم انجام دهیم این است که در صورت انتخاب برای بازی کردن آماده باشیم."

 

 

1611731

دیدگاه‌ها