کد خبر : 1762058 | 27 خرداد 1400 ساعت 10:42 | 25.9K بازدید | 1 دیدگاه

خوان لاپورتا:

تمدید مسی یک هدیه تولد برای هر دو ماست

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، یک بار دیگر تایید کرد که لیونل مسی قصد دارد به کارش در این تیم ادامه دهد.

تمدید مسی یک هدیه تولد برای هر دو ماست

به گزارش "ورزش سه"، فوق ستاره آرژانتینی می‌تواند در پایان ماه میلادی به شکل رایگان بارسلونا را ترک کند اما این باشگاه در تلاش است تا قرارداد لیونل مسی را تمدید کند و خوشبینی های زیادی به نهایی شدن این اتفاق وجود دارد؛ این در حالی است که مسی سال گذشته به دنبال ترک بارسلونا بود اما نهایتا تصمیم گرفت وارد جنگ قانونی با باشگاه نشود و در این تیم بماند.

 

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، که چند بار از علاقه مسی برای ماندن در بارسلونا صحبت کرده حالا یک مرتبه دیگر این کار را انجام داده است. او گفت: " لیونل مسی در بارسلونا ادامه خواهد داد. او می‌خواهد بماند. آن کاری را که می‌توانیم، انجام خواهیم داد و دیگر نیازی به اغوای او نیست. مسی در صورت وجود یک سری شرایط برای ماندن در بارسلونا مصمم است.

 

 

1592209

 

 

حال او خوب است اما هنوز قراردادی امضا نکرده است. سرخیو آگوئرو هر روز به او می گوید قراردادت را امضا کن، ما در کنار یکدیگر بازی خواهیم کرد. تمدید قرارداد مسی یک هدیه تولد برای هر دوی ما خواهد بود زیرا تولد او 24 ژوئن و من 29 ژوئن است."

 

لاپورتا همچنین از فروش برخی بازیکنان بعد از نهایی شدن تمدید قرارداد مسی خبر داد و گفت: " مسی از نظر اقتصادی کار را برای ما آسان کرده است اما در عین حال عملکرد جوانمردانه مالی میدان جنگ دیگری است. ما باید قوانین را رعایت کنیم و قطعا آنها را دنبال خواهیم کرد. فروش و قرض دادن های بیشتری خواهیم داشت؛ بدون پرداخت هزینه نقل و انتقال. ما در مقایسه با سایر باشگاه ها حقوق و دستمزد زیادی پرداخت می کنیم."

 

 

1606258

دیدگاه‌ها