کد خبر : 1762061 | 27 خرداد 1400 ساعت 11:00 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

شاهرودی سرمربی مدیران تاثیرگذار شد

مدافع چپ سابق تیم ملی و پرسپولیس هدایت تیم مدیران تأثیرگذار را برعهده گرفت که قرار است در راستای کارهای عام‌ المنفعه کار را دنبال کنند.

شاهرودی سرمربی مدیران تاثیرگذار شد

به گزارش "ورزش سه"،رضا شاهرودی مدافع چپ سابق تیم ملی و پرسپولیس جانشین حمید استیلی در تیم مدیران تاثیرگذار که سال گذشته در دیدارها و تورنمنت‌های خیریه حضور می‌یافت، شد.

 

 تیم فوتبال باشگاه مدیران تاثیرگزار کشور سال گذشته و با حضور جمعی از مدیران اقتصادی، تجاری و خدماتی بخش خصوصی و برتر کشور که در شرایط اقتصادی کنونی و علیرغم تحریم‌های ظالمانه همچنان به کارآفرینی و ایجاد اشتغال و همچنین کمک به چرخه تولید و اقتصاد ایران اسلامی گام برمی دارند آغاز به کار و فعالیت کرد و توانست با برپایی چند دیدار و تورنمنت قدمهایی در راستای امور خیریه از جمله تهیه تبلت برای دانش‌آموزان مناطق محروم ، حمایت از کادر درمان و همچنین آزادی زندانیان بردارد.


این تیم که تحت نظر دکتر سپهر تاروردیان و شرکت همایش فرازان آغاز بکار کرده فصل جدید خود را با سرمربیگری رضا شاهرودی ملی پوش اسبق فوتبال کشور و بازیکن با اخلاق تیم پرسپولیس استارت زد.


در کنار رضا شاهرودی ، علی عاملی بعنوان کمک مربی این تیم را هدایت خواهد کرد.


گفتنی است، در برنامه های سالجاری این تیم نیز فعالیتهای گسترده ای برای انجام امور خیریه در نظر گرفته شده که هزینه های آن پس از هر دیدار و تورنمنت با برپایی گلریزان توسط مدیران تاثیرگزار اقتصادی کشور تامین خواهد شد.

دیدگاه‌ها