کد خبر : 1762066 | 27 خرداد 1400 ساعت 11:33 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

ساوتگیت و بروزرسانی وضعیت مدافع‌ مصدوم انگلیس

گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، می‌گوید وضعیت مصدومیت هری مگوایر خیلی بهتر شده است.

ساوتگیت و بروزرسانی وضعیت مدافع‌ مصدوم انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، هری مگوایر در جریان پیروزی منچستریونایتد برابر استون ویلا در تاریخ 9 می از ناحیه رباط مچ پا دچار مصدومیت شد تا پنج بازی پایانی شیاطین سرخ از جمله فینال رقابت‌های لیگ اروپا را از دست بدهد‌. 

 

به نظر می رسید هری مگوایر بعد از غیبت در بازی‌های پایانی فصل منچستر یونایتد، مشکلی برای حضور در رقابت‌های یورو نخواهد داشت و می‌تواند انگلیس را در این مسابقات همراهی کند. با این حال مدافع با تجربه سه شیرها مسابقه اول این تیم در یورو برابر کرواسی را به دلیل مصدومیت از دست داد اما اکنون گرت ساوتگیت اخبار مثبتی در رابطه با این بازیکن مطرح کرده است.

 

 

1613111

 

 

سرمربی تیم ملی انگلیس در رابطه با وضعیت هری مگوایر گفت: " هری چند روز با تیم تمرین کرد و ما واقعاً از پیشرفت او خوشحال هستیم. ما باید طی چند روز آینده در رابطه با او تصمیم بگیریم. مطمئناً از آن چیزی که ما انتظارش را داشتیم جلوتر است. هر تمرین که او تا به اینجا انجام داده با هیچ واکنشی از پای او روبرو نشده است. ما واقعا از پیشرفتی که او در این زمینه داشته خوشحال هستیم."

 

با وجود صحبت های امیدوار کننده گرت ساوتگیت درباره هری مگوایر اما گزارش‌ها در انگلیس حاکی از آن است که مگوایر هنوز هم برای حضور 90 دقیقه ای در زمین آماده نیست و حتی بعید است که او او در مرحله گروهی بتواند از ابتدا در ترکیب سه شیرها به میدان برود.

دیدگاه‌ها