کد خبر : 1762074 | 27 خرداد 1400 ساعت 12:05 | 62.1K بازدید | 1 دیدگاه

مأمور امنیتی استادیوم به دنبال رونالدو! (عکس)

کریستیانو رونالدو که دو شب پیش موفق شد دوبار دروازه مجارستان را باز کند، پیش از آغاز بازی توسط مأموران استادیوم مورد بررسی هویتی قرار گرفت.

مأمور امنیتی استادیوم به دنبال رونالدو! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال پرتغال در نخستین بازی خود در رقابت های جام ملت های اروپا یورو 2020، در حالیکه تا 10 دقیقه پایانی با نتیجه تساوی بدون گل مقابل مجارستان متوقف شده بود، با درخشش رونالدو و با نتیجه 3 بر صفر، از سد حریف خود عبور کرد.


رونالدو که به دنبال شکستن رکورد علی دایی است، با دو گلی که وارد دروازه میزبان کرد، بیش از پیش به شکستن رکورد بیشترین تعداد گل ملی نزدیک شد ولی نکته جالب در مورد این بازی، اتفاقی است که پیش از آغاز بازی برای فوق ستاره یوونتوس رخ داد.


برخورد مأموران امنیتی پیش از آغاز جدال دو تیم، نشان داد که حتی کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغال نیز بدون نشان دادن آیدی کارت و مدارک شناسایی خود، نمی تواند از مأموران امنیتی حاضر در استادیوم های یورو عبور کند.

 

1613117


ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می دهد برنده 5 توپ طلای فوتبال جهان توسط یک افسر امنیتی حاضر در استادیوم پوشکاش آرنا بررسی هویتی می شود تا اجازه حضور در استادیوم را پیدا کند.

 

1613118

 

1613121

 

1613119

 

1613120


در حالیکه رونالدو در حال عبور از میکسدزون استادیوم بود، یک مأمور امنیتی سریعا و دوان دوان خودش را به رونالدو می رساند و پس از بررسی آیدی کارت او، به فوق ستاره پرتغالی اجازه می دهد تا تیمش را همراهی کرده و وارد ورزشگاه می شود.


لحظه حضور بازرسی مأمور امنیتی از رونالدو مورد توجه رسانه ها قرار گرفته و البته این مسئله نیز مانع از درخشش او مقابل میزبان نشد و پرتغال با یک برد خوب و روحیه بخش، دیدارهایش را در گروه مرگ آغاز کرد.

دیدگاه‌ها