کد خبر : 1762081 | 27 خرداد 1400 ساعت 12:58 | 347.3K بازدید | 11 دیدگاه

اشتباه عجیب و غریب در مقدماتی جام جهانی

بدترین گل به خودی تاریخ؛ همه‌کار کرد تا گل بخورد(عکس)

در جریان دیدار دو تیم کانادا و هائیتی دروازه‌بان تیم مهمان مرتکب یک اشتباه عجیب و غریب شد.

بدترین گل به خودی تاریخ؛ همه‌کار کرد تا گل بخورد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز دو تیم کانادا و هائیتی در مرحله دوم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در منطقه کونکاکاف، به مصاف یکدیگر رفتند که نهایتاً این کانادا بود که موفق شد با اقتدار و نتیجه 3-0 حریف خود را شکست دهد.

 

اما شاید وقتی که همه حواس هواداران فوتبال به رقابت های یورو و کوپا آمه ریکا است کمتر کسی علاقه ای به پیگیری مقدماتی جام جهانی در کونکاکاف نشان می دهد اما در جریان همین مسابقه یعنی کانادا و هائیتی یک اتفاق شگفت انگیز رخ داد.

 

در واقع بسیاری از هواداران فوتبال ویدئویی از دیدار کانادا و هائیتی را بعد از بیدار شدن ازخواب تماشا کردند که شاید باور آن برای‌شان بسیار دشوار باشد زیرا واقعاً بی نظیر است.

 

در حالیکه مسابقه در اوایل نیمه اول با تساوی بدون گل دنبال می‌شد، مدافع تیم ملی هائیتی یک پاس آرام را به سمت دروازه بان این تیم ارسال کرد. در ابتدا تصور می‌شد که ژوزه دوورگر مشکلی برای کنترل این توپ نداشته باشد. با این حال توپ را به شکل عجیبی از زیر پای او وارد دروازه کرد.

 

تا اینجای کار هم شاید خیلی اتفاق حیرت‌انگیزی رخ نداده باشد چرا که پیش از این نیز شاهد بوده ایم که برخی دروازه‌بان‌ها بعد از کنترل بد توپ دروازه خود را باز شده دیده اند. اما در این صحنه دروازه‌بان‌ هائیتی این فرصت را داشت که اشتباه خود را جبران کند و توپ را دور کند اما او هنگامی که قصد داشت این کار را انجام دهد، به شکلی عجیب توپ را وارد دروازه خودی کرد.

 

 

1613134

ارسال پاس به عقب آرام از سوی مدافع هائیتی برای دروازه بان این تیم

 

 

1613140

اشتباه دروازه‌بان در کنترل توپ

 

 

1613137

اشتباه عجیب و غریب دوورگر و باز کردن دروازه خودی

 

 

1613136

 

1613138

حسرت و اندوه گلر هائیتی بعد از گل به خودی باورنکردنی

 

این اشتباه باورنکردنی دروازه‌بان هائیتی به سوژه هواداران فوتبال در توئیتر تبدیل شده و آنها به شوخی به این اتفاق پرداخته اند که در اینجا برخی از آنها را می‌خوانید.

 

وقتی می گوییم هر توصیفی نمی تواند عمق این فاجعه را بیان کند به ما اعتماد کنید. این گل به خودی یک بی آبرویی محض برای دروازه بان بود.

 

بدون شک حالا هواداران این واقعیت را پذیرفته اند که دوورگر در کانادا متولد شده است.

 

حالا شک نداریم که دوورگر دیگر می تواند با خیال راحت دستکش های خود را آویزان کند و فوتبال را کنار بگذارد.

 

این گل به خودی باورنکردنی بود. بدترین گل به خودی تاریخ زده شد.

 

خیلی دوست دارم بدانم که آن لحظه در مغز دروازه‌بان هائیتی چه گذشته است.

دیدگاه‌ها