کد خبر : 1762088 | 27 خرداد 1400 ساعت 13:16 | 67.4K بازدید | 4 دیدگاه

همه چیز از رونالدو شروع شد

یورو علیه کوکاکولا؛ این بار ستاره ایتالیا (عکس)

مانوئل لوکاتلی، ستاره تیم ملی ایتالیا، اقدام کریستیانو رونالدو در رابطه با کوکاکولا های روی میز کنفرانس مطبوعاتی را تکرار کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در ساعات اخیر ویدئوی جالبی از کریستیانو رونالدو در نشست خبری پیش از دیدار مقابل مجارستان به شدت مورد توجه قرار گرفته است. ستاره پرتغالی در همان بدو ورود به سالن دو نوشابه کوکاکولا را از جلوی خودش برداشته و حاضران را به نوشیدن آب به جای نوشابه دعوت می کند.

 

رونالدو حساسیت شدیدی روی رژیم غذایی خود داشته و از نوشیدن و خوردن هر گونه مواد مضری امتناع می ورزد. اما جالب اینجاست هشت سال قبل مشکلی دیگر بین رونالدو و دیگر کمپانی مشهور تولید نوشابه یعنی پپسی ایجاد شده بود که به نوعی نشان می‌دهد فوق ستاره پرتغالی تا چه میزان با این نوشیدنی محبوب خصومت دارد.

 

این اقدام رونالدو تبعات ناخوشایندی را برای کمپانی کوکاکولا نیز به همراه داشت و باعث شد که سهام آنها با افت فاحشی مواجه شود. با این حال به نظر می رسد که اقدامات ستاره‌های یورو علیه کوکاکولا تمامی ندارد.

 

لوکاتلی که ستاره تیم ملی ایتالیا در بازی شب گذشته برابر سوئیس بود و دو گل برای آتزوری به ثمر رساند تا زمینه ساز پیروزی تیم روبرتو مانچینی شود نیز در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی اقدامی مشابه کریستیانو رونالدو انجام داد. لوکاتلی پیش از نشستن روی صندلی نوشابه های روی میز را کنار گذاشت و همچون رونالدو آب را در جلوی خود قرار داد.

 

 

1613152

 

1613153

 

1613154

دیدگاه‌ها