کد خبر : 1762089 | 27 خرداد 1400 ساعت 13:16 | 18K بازدید | 1 دیدگاه

حمایت ویژه سرمربی بزرگسالان از تیم جوانان

تارتار برای قهرمانی پیکان تا وسط زمین رفت!

سرمربی تیم پیکان روز گذشته در کنار اعضای تیم جوانان این باشگاه بود و قهرمانی این تیم در کشور را جشن گرفت.

تارتار برای قهرمانی پیکان تا وسط زمین رفت!

به گزارش "ورزش سه"، پیکان تهران یکی از باشگاه هایی است که همواره به آکادمی خود اهمیت زیادی داده و توانسته در سال های گذشته بازیکنان زیادی را تحویل فوتبال ایران بدهد. با حضور اکبر محمدی به عنوان یک فرد فوتبالی در راس مدیریت باشگاه پیکان نیز حمایت های زیادی از تیم های پایه انجام شد و نتیجه این امر موفقیت های تیم های پایه این باشگاه در رده های سنی مختلف است.


دیروز هم تیم جوانان پیکان در ادامه موفقیت های آکادمی باشگاه موفق شد در فینال لیگ جوانان طی یک بازی مهیج سپاهان اصفهان را شکست بدهد و عنوان قهرمانی کشور را به دست آورد.


در شرایطی که بازی رفت دو تیم در اصفهان با نتیجه یک بر یک به پایان رسیده بود، روز گذشته پیکان و سپاهان بار دیگر در بازی برگشت روبه روی هم قرار گرفتند. سپاهان در نیمه اول موفق به گلزنی شد و این بازی تا وقت های اضافی نیمه دوم با همین نتیجه دنبال شد اما در دقیقه 2+90 پیکانی ها گل تساوی را زدند تا بازی به وقت های اضافی برود. در وقت های اضافی نیز گل دوم برای پیکان به ثمر رسید و این تیم عنوان قهرمانی لیگ جوانان کشور را به دست آورد تا یک افتخار دیگر در کارنامه آکادمی باشگاه به ثبت برسد.

 

1613157


یکی از اتفاقات ویژه بازی فینال لیگ جوانان حضور مهدی تارتار سرمربی بزرگسالان پیکان بود. تارتار که همواره به فوتبالیست های جوان اهمیت ویژه ای می دهد، روز گذشته نیز به ورزشگاه ایرانخودرو رفت تا نظاره گر کار جوانان باشگاهش باشد. تارتار که دلش نمی خواست جوانان پیکان بازنده این فینال حساس باشند، تمام تلاش خود را برای این مساله به کار گرفت. او در بین دو نیمه وقتی تیم جوانان یک بر صفر عقب بود، با درخواست محمود انصاری سرمربی این تیم، دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و موارد لازم را به آنها گفت.


اوج داستان اما زمانی بود که در دقیقه 2+90 پیکان به گل تساوی رسید تا بازنده نشود. تارتار که حرص و جوش زیادی هم در جریان بازی خورده بود، بعد از گل تساوی ناخودآگاه از شدت خوشحالی به وسط زمین رفت و این شادی را نشان داد. او بعد از پایان 90 دقیقه هم با بازیکنان تیم جوانان صحبت کرد تا یک نقش خاص را در قهرمانی تیم جوانان پیکان در لیگ کشوری داشته باشد.


همانطور که در فصل جاری لیگ برتر هم پیکان تعداد کثیری از بازیکنان آکادمی خود را استفاده کرده، بی تردید از ستاره های جوان پیکان در سال های آینده بیشتر هم خواهیم شنید.

دیدگاه‌ها