کد خبر : 1762107 | 27 خرداد 1400 ساعت 15:32 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

رییس کمیته جوانان در فینال لیگ برتر جوانان

دیدار برگشت فینال لیگ برتر جوانان کشور روز گذشته بین تیم های پیکان تهران و سپاهان اصفهان در استادیوم ایران خودرو برگزار شد که تیم پیکان با نتیجه دو بر یک پیروز و قهرمان این بازی ها شد.

به گزارش "ورزش سه"، در بازی رفت دو تیم به نتیجه ی مساوی یک بر یک رسیدند و با احتساب نتیجه ای که در بازی برگشت رقم خورد پیکان به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد. میرشاد ماجدی – رییس کمیته ی جوانان با حضور در استادیوم ایران خودرو از نزدیک این بازی را به تماشا نشست. او که پیش از این ریاست کمیته ی آموزش را برعهده داشت در تلاش است با ارایه راهکارهای مناسب موجب برنامه ریزی خوب برای تیم های پایه در آینده ای نزدیک شود تا بار دیگر شاهد حضور تیم های ملی پایه در مسابقات جام جهانی باشیم. به تازگی  و از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقات جام ملت های نوجوانان و جوانان آسیا در سال 2021 لغو شد و به سال 2023 موکول شد. البته به زودی شاهد حضور تیم ملی امید در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا خواهیم بود که آبان ماه برگزار خواهد شد.

 

رییس کمیته جوانان هم چنین برنامه ریزی کرده در هفته ی آتی دیدار بین تیم های نساجی و تراکتور در فینال لیگ برتر امیدهای کشور را از نزدیک تماشا کند. این بازی در استادیوم کارگران تهران برگزار می شود.

 

1613189

 

1613187

 

1613188

 

میرشاد ماجدی که پیش تر یکی از اعضای هیات مدیره ی باشگاه استقلال بود اینروزها همه ی نگاهش به فوتبال پایه است و در تلاش برای رصد توانمندی های فوتبال پایه و اتخاذ تصمیمات مناسب به منظور بازگشت تیم های ملی پایه به روزهای خوب است و امیدوار است با حمایت اعضای هیات رییسه و شخص فدراسیون فوتبال برنامه های علمی و مدون خود را عملی کند.

دیدگاه‌ها