کد خبر : 1762109 | 27 خرداد 1400 ساعت 15:56 | 80.5K بازدید | 2 دیدگاه

دومین جداشده احتمالی بزرگ رئال پس از راموس

دیشب جدایی سرخیو راموس از رئال قطعی شد ولی او آخرین بازیکن بزرگی نیست که همین تابستان از رئال جدا خواهد شد.

دومین جداشده احتمالی بزرگ رئال پس از راموس

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته سرخیو راموس جدایی اش از رئال را رسمی کرد. باشگاه رئال مادرید نیز با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که کاپیتان پس از 16 سال مسیرش را جدا می کند و فصل بعد در تیمی دیگر توپ خواهد زد.

 

 

1613116

 

 

به این ترتیب رئال اکنون 5 بازیکن در دفاع میانی دارد که عبارتند از ناچو، دیوید آلابا، ادر میلیتائو، رافا واران و خسوس وایه خو(قرضی در گرانادا بازی می کرد). بدون شک جای خالی سرخیو راموس در رئال حس خواهد شد ولی او احتمالا آخرین مهره دفاعی نیست که از رئال جدا می شود.

طبق ادعای مارکا، رافا واران نیز احتمالا راه راموس را در پیش خواهد گرفت و جالب اینکه باشگاه نیز با وی همکاری خواهد کرد.

 

 رئال مادرید هفته ها قبل به رافائل واران پیشنهاد تمدید قرارداد داده، اما هنوز پاسخی از این مدافع میانی فرانسوی دریافت نکرده است. واران که تا ژوئن سال 2022 قرارداد دارد و در طی این یک دهه در رئال مادرید برنده همه عناوین شده و حالا باشگاه هایی مانند منچستریونایتد و پاری سن ژرمن را علاقه مند به خود می بیند.

 

 

1613163

 

 

مدافع فرانسوی این روزها تمرکزش را روی یورو 2020 گذاشته و فعلا نه پاسخی به رئال داده و نه تصمیمی در مورد پیشنهادهای جدیدش گرفته است.

رئال می داند که اگر واران تمدید نکند، فصل بعد به صورت رایگان جدا خواهد شد و به همین دلیل قصد دارد تابستان امسال تا 50 میلیون یورو از فروش او به دست بیاورد. خلا ناشی از جدایی راموس و واران محسوس خواهد بود ولی برای رئال با مشکلات اقتصادی ناشی از پاندمی کرونا، فعلا پول بیشترین اهمیت را دارد.

دیدگاه‌ها