کد خبر : 1762116 | 27 خرداد 1400 ساعت 16:42 | 111.3K بازدید | 13 دیدگاه

طرح جنجالی 433؛

لباس بارسلونا به تن کاپیتان رئال مادرید (عکس)

طرح جنجالی 433 در مورد راموس جنجال زیادی در شبکه های اجتماعی به وجود آورد.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته رسما اعلام شد که سرخیو راموس، کاپیتان تیم رئال مادرید جایی در تیم فصل آینده نخواهد داشت؛ راموس و رئال از ماه ها قبل بر سر تمدید قرارداد به بن بست رسیده بودند. رئال قرارداد یک ساله با کاهش 10 درصدی دستمزد را به راموس ارائه داده بود ولی او خواستار قراردادی دو ساله شده بود. بعد از مذاکره اخیر راموس با پرز، این بازیکن امیدوار بود که باشگاه سیاست های خود را در قبال او تغییر دهد اما این اتفاق رخ نداد.

به این ترتیب سرخیو راموس که در سال 2005 راهی رئال مادرید شده بود بعد از 16 سال حضور موفقیت آمیز در این تیم، باید سال های پایانی فوتبال خود را در تیم دیگری سپری کند. او هنوز تیم جدید خود را انتخاب نکرده و گمانه زنی ها در خصوص مقصد بعدی کاپیتان رئال، یکی از بحث های داغ نقل و انتقالات تابستانی اروپا به شمار می رود.

 

1613208

 

در چنین شرایطی، انتشار یک پست در اینستاگرام 433 جنجال زیادی به پا کرد. این صفحه اینستاگرامی که با حدود 40 میلیون دنبال کننده، یکی از محبوب ترین ها در بین فوتبالدوستان به شمار می رود به صورت فتوشاپی پیراهن چند تیم مطرح اروپایی را به تن سرخیو راموس کرده و از کاربران خود خواست تا تیم آینده او را انتخاب کنند. در میان این تصاویر اما یک تصویر بسیار جنجالی دیده می شود؛ تصویری که در آن، لباس بارسلونا در تن راموس دیده می شود.

 

1613209

 

بدون شک با وجود بی مهری غیر قابل پیش بینی رئالی ها در قبال راموس، احتمال اتخاذ چنین تصمیمی از سوی او نزدیک به صفر است. واکنش هواداران رئال زیر این پست هم دیدنی بود؛ بسیاری از آنها که از تصمیم باشگاه به شدت عصبانی هستند، به 433 هم توپیده و طرح یاد شده را یک شیطنت برای لایک و کامنت بیشتر دانستند. یکی از کامنت های جالب هم، کامنتی بود که تیستو، دی جی مطرح و قدیمی زیر پست یاد شده گذاشته و با جالب دانستن ایده پوشاندن پیراهن بارسال به تن راموس تحقق این اتفاق را غیر ممکن دانست.

دیدگاه‌ها