کد خبر : 1762130 | 27 خرداد 1400 ساعت 18:21 | 14.5K بازدید | 2 دیدگاه

مورینیو: بنزما نماد رئال مادرید است

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی معتقد است رقابت های یورو 2020 می تواند سکوی درخشش ادن هازارد برای فصل بعد باشد.

مورینیو: بنزما نماد رئال مادرید است

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد در دو سال اخیر و بعد از انتقال پرسر و صدا به رئال مادرید از چلسی، عملکرد قابل قبولی در این باشگاه نداشته و هرگز قادر به برآورده کردن انتظارات هواداران این تیم نبوده است. ژوزه مورینیو، سرمربی پرافتخار و پرتغالی به تمجید از هازارد پرداخته و مدعی شد او می تواند طی دو دقیقه سرنوشت یک مسابقه را رقم بزند.

 

ژوزه مورینیو گفت: "ادن هازارد از آن دسته بازیکنانی است که می توان سرنوشت یک مسابقه را رقم زده و به تنهایی عامل اصلی پیروزی تیمش لقب گیرد. ممکن است در یک دیدار طی 88 دقیقه اثری از ادن هازارد در میدان نبوده و او عملکرد ضعیفی ارائه داده، اما در دو دقیقه پایانی تکلیف بازی را مشخص کرده و دروازه حریف را باز کند.

 

1613059

 

احتمال بازگشت ادن هازارد به اوج؟ من نمی دانم در آینده چه اتفاقی رخ می دهد، اما ادن هازارد او می تواند از رقابت های یورو 2020 به عنوان بستری برای درخشش در فصل آینده در ترکیب رئال مادرید استفاده کند.

 

درخشش کریم بنزما در فصول اخیر؟ بنزما در زمان حضور من در رئال مادرید پسر بدی بود (با خنده)، اما او پیشرفت کرده و به یک بازیکن شگفت انگیز و فوق العاده تبدیل شده است. کریم بنزما همین حالا نیز اسطوره رئال مادرید و نماد این باشگاه است و من او را به عنوان یک بازیکن دوست دارم."

دیدگاه‌ها