کد خبر : 1762134 | 27 خرداد 1400 ساعت 18:42 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

دومین نماینده هندبال ایران هم از آسیا حذف شد

قهرمان لیگ قطر مانع صعود مس به نیمه نهایی

نماینده هندبال ایران مقابل قهرمان لیگ ستارگان قطر تن به شکست داد‌ و از صعود به نیمه نهایی بازماند.

قهرمان لیگ قطر مانع صعود مس به نیمه نهایی

به گزارش " ورزش سه" ، در آخرین دیدار مرحله گروهی در بیست و سومین دوره مسابقات هندبال قهرمانی باشگاه های آسیا به میزبانی جده عربستان در گروه B تیم صنعت مس کرمان نماینده هندبال ایران از ساعت؛ ۱۶:۳۰ دقیقه امروز به وقت ایران به مصاف نماینده کشور قطر یعنی تیم الدحیل رفت.


شاگردان حمید صادق شاه نشین در تیم مس کرمان تا قبل از انجام این مسابقه با انجام چهار بازی سه برد و یک شکست نزدیک مقابل الکویت با کسب شش امتیاز در رتبه سوم جدول گروه B قرار داشت و برای صعود به جمع چهارتیم‌ پایانی و جواز حضور در مرحله نیمه نهایی در دیدار امروز محکوم به برد نماینده سر سخت و قدرتمند خود یعنی تیم الدحیل قهرمان لیگ ستارگان قطر بود. تیمی که با هزینه های بالا و جذب بازیکنان اروپایی و افریقایی برای کسب مقام قهرمانی به جده عربستان سفر کرده است و حالا با شکست نماینده هندبال ایران یک گام به این هدف نزدیک تر شد و به جمع چهارتیم‌ پایانی صعود کرد.

 

 

1613233

 

 


این دیدار که با قضاوت داوران کره ای آغاز شد در نیمه نخست با برد سه گل و نتیجه ۱۶ بر ۱۳ به سود نارنجی پوشان مس به پایان رسید.


در شروع نیمه دوم مس ایران به عملکرد خوب خود ادامه داد تا جایی که در دقایقی از بازی در ابتدا نیمه دوم اختلاف گل را با الدحیل به عدد پنج رساند اما وقت استراحت سرمربی الدحیل به موقع بود و  خستگی بازیکنان و عجول بودن در خط حمله باعث شد نه تنها اختلاف گل جبران شود بلکه نماینده ایران با نتیجه ۳۳ بر ۲۹ مقابل الدحیل تن به شکست دهد‌. نماینده قطر با این برد بدون باخت به عنوان تیم صدرنشین با ده امتیاز به جمع چهار تیم‌ پایانی و مرحله نیمه نهایی بیست وسومین دوره مسابقات هندبال قهرمانی باشگاه های آسیا صعود کرد.


در پایان این دیدار سلامان بربط با به ثمر رساندن هفت گل برترین گلزن تیمش در این دیدار بود‌.

 

1613232


همچنین افشین صادقی از تیم صنعت مس کرمان موفق شد به عنوان برترین بازیکن زمین شناخته شود.


رقابت های هندبال قهرمانی باشگاه های آسیا از روز شنبه ۲۲ خرداد ماه با شرکت ۱۱ تیم اغاز شده و تا ۳۱ خرداد طول خواهد کشید.

دیدگاه‌ها