کد خبر : 1762141 | 27 خرداد 1400 ساعت 19:04 | 29.7K بازدید | 2 دیدگاه

یک گزینه غیرمنتظره حول نیمکت تاتنهام

ممکن است به زودی شاهد حضور جنارو گتوزو در لیگ برتر باشیم و او هدایت تاتنهام را بر عهده بگیرد.

یک گزینه غیرمنتظره حول نیمکت تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، بعد از عدم توفیق در کسب سهمیه لیگ قهرمانان و تساوی در هفته پایانی برابر ورونا بود که ناپولی تصمیم به قطع همکاری با جنارو گتوزو، سرمربی جوان و ایتالیایی خود گرفت. اما علیرغم مطرح شدن نام هایی چون یوونتوس، این سرمربی خیلی سریع با فیورنتینا برای هدایت این تیم به توافق رسید و قرارداد جدید بین طرفین امضا شد.

 

1571376

 

اما عدم توافق در مورد تصمیمات نقل و انتقالات باعث شد جنارو گتوزو تنها سه هفته بعد از توافق با فیورنتینا، با توافقی متقابل از این تیم جدا شده و فوتبال ایتالیا را شوکه بکند. اما حالا جانلوکا دی مارتزیو مدعی شد جنارو گتوزو بعد از جدایی غیرمنتظره از فیورنتینا، در مسیر حضور روی نیمکت تاتنهام قرار گرفته و احتمالا به زودی با این تیم به توافق دست خواهد یافت.

 

در روزهای اخیر اخبار زیادی در مورد توافق پائولو فونسکا، سرمربی سابق رم با تیم تاتنهام شنیده شده بود. اما به نظر می رسد اختلافات مالی باعث دوری این گزینه از نیمکت اسپرز شده و حالا جنارو گتوزو در آستانه هدایت این تیم قرار گرفته است. با حضور فابیو پاراتیچی در کادر مدیریتی تاتنهام، احتمال حضور یک سرمربی ایتالیایی روی نیمکت این تیم افزایش یافته و تاریخ نیز نشان می دهد سرمربیانی از این کشور کارنامه درخشانی در لیگ برتر از خود بر جای گذاشته اند.

دیدگاه‌ها