کد خبر : 1762144 | 27 خرداد 1400 ساعت 19:40 | 14.2K بازدید | 1 دیدگاه

سیمون کیائر: شوک اریکسن تا ابد با من است

سیمون کیائر، کاپیتان تیم ملی دانمارک مدعی شد در حال حاضر مهم ترین مسئله سلامتی کریستن اریکسن است.

سیمون کیائر: شوک اریکسن تا ابد با من است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی دانمارک در اولین مسابقه خود در رقابت های یورو 2020 دقایق عجیبی را سپری کرده و شاهد حمله قلبی به کریستین اریکسن، ستاره 29 ساله و تکنیکی خود بود. این بازیکن در اواخر نیمه اول دچار حمله قلبی شده و در میدان تعادل خود را از دست داد. برای دقایقی بسیاری تصور می کردند اریکسن جان خود را از دست داده، اما در نهایت او بعد از انتقال به بیمارستان در شرایطی پایدار قرار گرفت.

 

1611473

 

اما در این میان واکنش های سیمون کیائر مورد توجه همه قرار گرفت. کاپیتان تیم ملی دانمارک با قرار دادن دست خود در دهان اریکسن مانع خفگی او شده و در در ادامه شرایط را مدیریت کرده و به خانواده این بازیکن دلداری داد. در آستانه دیدار مقابل بلژیک، سیمون کیائر با انتشار متنی مدعی شد بازیکنان دانمارک با تمام وجود بازی خواهند کرد.

 

سیمون کیائر در صفحه خود نوشت: "روزهای خاصی بود و در این میان فوتبال مهمترین موضوع نبود. این شوک برای همیشه بخشی از وجود من و همه ما خواهد بود. حالا تنها چیزی که واقعا اهمیت دارد سلامتی کریستن اریکسن است. من افتخار می کنم که چگونه به صورت تیمی عمل کرده و در این شرایط سخت کنار هم ایستادیم. من از همه حمایت ها خوشحال و متشکرم. امروز ما با یاد اربکسن در قلب و فکر خود مقابل بلژیک وارد زمین خواهیم شد. این به ما آرامش داده و که به ما اجازه می دهد تا روی فوتبال تمرکز کنیم. ما برای کریستین و مثل همیشه برای همه دانمارک بازی خواهیم کرد. این بزرگترین انگیزه برای همه ما است. مثل همیشه ما با تمام وجود تلاش خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها