کد خبر : 1762149 | 27 خرداد 1400 ساعت 20:23 | 18.7K بازدید | 2 دیدگاه

چرا انتقال بنزما به PSG منتفی شد؟

توماس توخل مانع از انتقال کریم بنزما، مهاجم گلزن رئال مادرید به پاری سن ژرمن در ماه ژانویه سال 2019 شده است.

چرا انتقال بنزما به PSG منتفی شد؟

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما، مهاجم باتجربه و 33 ساله در فصول اخیر و در ترکیب رئال مادرید به قدری درخشان کار کرده که بالاخره دیدیه دشان بعد از شش سال تغییر عقیده داده و این مهاجم باتجربه و گلزن را به تیم ملی فرانسه دعوت کرد. اما به نظر می رسد دو سال قبل پاری سن ژرمن فاصله ای تا جذب این مهاجم گلزن نداشته، اما توماس توخل، سرمربی وقت این باشگاه مانع رخ دادن این انتقال شده است.

 

1581927

 

نشریه Le 10 Sport در گزارشی مدعی شد کریم بنزما در تابستان سال 2019 با ناصر الخیلی، رئیس متمول پاری سن ژرمن مذاکرات اولیه را انجام داده و آماده جدایی از رئال مادرید در فصل نقل و انتقالات زمستانی بود. اما توماس توخل که در آن مقطع هدایت باشگاه فرانسوی را به عهده داشت، تاکید داشته با وجود بازیکنانی چون نیمار، کیلیان امباپه و مائورو ایکاردی، تیمش در پست های دیگر نیاز به تقویت دارد و نیازی به خرید کریم بنزما نیست.

 

به همین دلیل مدیران پاری سن ژرمن نیز در همان مقطع به جای جذب مهاجم، 40 میلیون یورو برای خرید لئاندرو پارادس از زنیت سن پترزبورگ پرداخت کرده و پروسه جذب کریم بنزما را دیگر دنبال نکردند. البته در ادامه توماس توخل پیش از آنکه هدایت چلسی را بر عهده گرفته و آنها را به مقام قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برساند، در اواسط فصل گذشته توسط مدیران پاری سن ژرمن از سمت خود اخراج شد

دیدگاه‌ها