کد خبر : 1762156 | 27 خرداد 1400 ساعت 20:45 | 54.3K بازدید | 2 دیدگاه

ستاره ایتالیایی در لیست خرید رئال مادرید قرار گرفت

کارلو آنچلوتی، سرمربی تازه وارد رئال مادرید به دنبال جذب نیکولو بارلا، هافبک 24 ساله اینتر برای فصل بعد است

ستاره ایتالیایی در لیست خرید رئال مادرید قرار گرفت

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه رئال مادرید از همین حالا و بعد از انتخاب سرمربی جدید خود برای تقویت خط هافبک این تیم برای فصل آینده تلاش می کند و نشریه اسپانیایی آ.اس مدعی شد نام نیکو بارلا، هافبک خلاق و 24 ساله نراتزوری در لیست خرید کارلو آنچلوتی قرار گرفته است. اینتر در حال حاضر از مشکلات مالی فراوانی رنج می برد و در این تابستان حداقل مجبور به فروش یک یا دو بازیکن اصلی خود است.

 

1613285

 

رئال مادرید نیز با علم به این موضوع قصد دارد به زودی برای جذب نیکو بارلا با مدیران این باشگاه وارد مذاکره بشود. نیکو بارلا فصل گذشته در 46 مسابقه برای اینتر به میدان رفته و ضمن به ثمر رساندن سه گل، نقشی محوری در ترکیب این تیم در جریان فتح اسکودتو بعد از یک دهه ایفا کرد.

 

البته اولویت مدیران اینتر حفظ نیکو بارلا برای سال های پیش رو بوده و در حال حاضر احتمال جدایی اشرف حکیمی و لائوتارو مارتینز نسبت به گزینه های دیگر بیشتر است. اما به هر حال علاقه فراوان کارلو آنچلوتی به سبک بازی بارلا ممکن است مدیران رئال مادرید را مجاب به ارائه پیشنهادی هنگفت به اینتر برای انتقال این هافبک جوان بکند. افزایش میانگین سن ستاره های خط میانی رئال مادرید باعث شده کارلو آنچلوتی جذب یک هافبک جدید را از مهم ترین اولویت های خود در فصل تابستان ارزیابی بکند.

دیدگاه‌ها