کد خبر : 1762160 | 27 خرداد 1400 ساعت 20:55 | 35.1K بازدید | 1 دیدگاه

دانمارک- بلژیک به خاطر اریکسن متوقف شد (عکس)

کریستین اریکسن، ستاره بیمار تیم ملی دانمارک در دیدار این تیم برابر بلژیک مورد تشویق قرار گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای ابتدایی رقابت های یورو 2020 و دیدار دو تیم دانمارک و فنلاند بود که اتفاقی غیرمنتظره جهان فوتبال را تحت تاثیر قرار داد. در دقایق ابتدایی نیمه اول کریستین اریکسن به یکباره نقش بر زمین شد و به نظر می رسید این هافبک 29 ساله جان خود را از دست داده است و این خبر تلخ بعدها توسط کادر پزشکی دانمارک نیز تایید شد. اما حضور به موقع پزشکان باعث رقم خوردن معجزه برای کریستین اریکسن شد و او در نهایت با انتقال به بیمارستان زنده ماند.

 

در روزهای اخیر بسیاری از ستاره های دنیای فوتبال نگران شرایط او بوده و برای او پیام فرستادند. همانظور که پیش یبنی می شد دیدار امروز دو تیم دانمارک و بلژیک نیز تحت تاثیر این حادثه قرار داشت و پیش از آغاز مسابقه مراسمی برای کریستین اریکسن ترتیب داده شد.

 

اما در دقیقه 10 این دیدار بود که داور بازی را متوقف کرد و بازیکنان و هواداران در ورزشگاه یک دقیقه به احترام کریستین اریکسن، ستاره بیمار تیم ملی دانمارک که در اولین مسابقه این تیم برابر فنلاند دچار حمله قبلی شده، به تشویق او پراختند. تیم ملی دانمارک که به نظر از روحیه بالایی برای این دیدار برخوردار است، بعد از گذشت 20 دقیقه دست به کار بزرگی زده و با یک گل از حریف قدرتمند خود پیش افتاده است.

 

1613291

 

1613292

 

1613293

دیدگاه‌ها