کد خبر : 1762161 | 27 خرداد 1400 ساعت 20:59 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

فدراسیون عراق:اگر کاتانچ نیاید،دنبال مربی می رویم

کمیته عادی سازی فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرد در صورتی که با سرکو کاتانچ به توافق نرسید، به دنبال گزینه مطرح خارجی خواهد رفت.

فدراسیون عراق:اگر کاتانچ نیاید،دنبال مربی می رویم

به گزارش "ورزش سه"،روز گذشته رسانه های عراقی از جدایی سرکو کاتانچ سرمربی اسلوونیایی عراق، پس از شکست برابر ایران خبر داده و اعلام کردند این مربی از سمت خود برکنار شده و حتی کمیته عادی سازی فدراسیون فوتبال عراق، تماس هایی را با کارلوس کی روش سرمربی پیشین تیم ملی آغاز کرده است.


اما امروز ایاد بنیان رئیس هیئت عادی سازی فوتبال عراق با رد این موضوع، اعلام کرد که آنها به زودی جلسه ای را با کاتانچ برگزار خواهند کرد تا در صورت عدم توافق، به دنبال جذب یک مربی مطرح خارجی بروند.

 

 

1613296

 


ایاد بنیان طی گفتگویی با خبرگزاری شفق نیوز عراق درخصوص سرنوشت کاتانچ سرمربی تیم ملی این کشور گفت: هیچ اخباری درباره اخراج یا ماندن کاتانیچ در تیم ملی وجود ندارد. ما بعداً با کاتانچ ملاقات خواهیم کرد تا در حضور نماینده او و کمیته فنی نظرات خود را رد و بدل کنیم تا تصمیم نهایی که به‌سود فوتبال ما باشد را بگیریم.


 وی توضیح داد: در صورت اختلاف نظر یا عدم هماهنگی با کاتانچ، مطمئناً آماده می شویم تا با یکی از مربیان خارجی وارد مذاکره شویم، مشروط بر اینکه او مربی سطح بالایی برای دستیابی به موفقیت باشد. ضمن اینکه حقوق کاتانچ به مدت 6 ماه پرداخت نشده ولی این اتفاق به زودی رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها