کد خبر : 1762187 | 28 خرداد 1400 ساعت 00:06 | 91.9K بازدید | 12 دیدگاه

آندری یارمولنکو:

هی کوکاکولا! با من تماس بگیر! (عکس)

آندری یارمولنکو، ستاره اوکراین، بر خلاف کریستیانو رونالدو، از هواداران پر و پا قرص کوکاکولا است!

هی کوکاکولا! با من تماس بگیر! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آندری یارمولنکو در واکنش به حرکت جنجالی کریستیانو رونالدو در تقبیح نوشیدن کوکاکولا، از این کمپانی که اسپانسر رقابت های یورو 2020، خواست تا با او تماس بگیرند. ستاره اوکراین در کنفرانس مطبوعاتی پس از پیروزی 2-1 تیمش برابر مقدونیه شمالی که در آن موفق به زدن گل دوم خود در یورو 2020 شده بود، دست به این شوخی زد.

رونالدو در نشست مطبوعاتی خود در روز سه شنبه دو بطری کوکاکولایی که مقابل او روی میز قرار داشت را برداشت و با نشان دادن یک بطری آب از مردم خواست تا به جای این نوشیدنی مضر، آب بنوشند.

این حرکت رونالدو طبق گزارش ها باعث افت ارزش سهام کوکاکولا و همچنین ضرر چند میلیارد دلاری این شرکت عظیم شده است. همچنین دیگر بازیکنان و مربیان حاضر در یورو نیز به اظهار نظر در این باره پرداخته اند.

 

1613358

 

یارمولنکو در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت: "می توانم یک کاری بکنم؟ من دیدم که کریستیانو رونالدو بطری های کوکاکولا را کنار زد. من کوکاکولا را درست اینجا می گذارم."

او سپس با خنده بطری های کوکا را جلوی خود قرار داد و اضافه کرد: "بچه ها با من تماس بگیرید!"

 

1613355

 

1613356

 

1613357

 

شب گذشته لوکاتلی، ستاره ایتالیا، که مقابل سوئیس دو گل برای آتزوری به ثمر رساند تا زمینه ساز پیروزی تیم روبرتو مانچینی شود، در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی اقدامی مشابه کریستیانو رونالدو انجام داد. لوکاتلی پیش از نشستن روی صندلی نوشابه های روی میز را کنار گذاشت و همچون رونالدو آب را در جلوی خود قرار داد.

اما در سوی دیگر ماجرا، استانیسلاو چرچسوف سرمربی روسیه قرار دارد. او که موفق شده بود با یک گل از سد فنلاند عبور کند، برخلاف رونالدو و لوکاتلی، در اقدام مخالف این دو بازیکن به نوعی از شرکت کوکاکولا حمایت کرد.
این مربی تحت تأثیر اقدامات رونالدو قرار نگرفت و تصمیم گرفت در کنفرانس مطبوعاتی خود قبل از بازی روسیه برابر فنلاند یکی از بطری های کوکاکولا را که در روبرویش قرار گرفته بود، بنوشد. او دستش را به سمت بطری های نوشابه برد و پس از نوشیدن مقداری از آن، بطری را سر جایش گذاشت.

دیدگاه‌ها