کد خبر : 1762190 | 28 خرداد 1400 ساعت 00:53 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

جام وهبی امره

فرنگی‌کاران کشورمان حریفان خود را شناختند

مراسم قرعه کشی اوزان دهگ‌انه رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه، عصر امروز در شهر استانبول محل برگزاری این مسابقات برگزار شد.

فرنگی‌کاران کشورمان حریفان خود را شناختند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام وهبی امره ترکیه روزهای 28 تا 30 خردادماه در شهر استانبول ترکیه برگزار می‌شود.
 

بر اساس برنامه اعلامی رقابت‌های اوزان 55، 63، 72، 82 و 97 کیلوگرم روزهای جمعه و شنبه و مسابقات اوزان 60، 67، 77، 87 و 130 کیلوگرم روزهای شنبه و یکشنبه برگزار می شود.

 

نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

 

در وزن 55 کیلوگرم که 6 کشتی‌گیر حضور دارند، رقابت ها به صورت دوره‌ای و در دو گروه 3 نفره برگزار می شود که سجاد عباس‌پور با کشتی‌گیرانی از روسیه و ترکیه روبرو می‌شود و پویا دادمرز نیز به مصاف نمایندگانی از کشورهای بلغارستان و ترکیه می‌رود.

 

در وزن 60 کیلوگرم 12 کشتی‌گیر حضور دارند، مهرداد مردانی در دور نخست به مصاف سرگئی امیلین از روسیه می‌رود و در صورت پیروزی در این دیدار در دور بعد با برنده کشتی میان امید آرامی و حریف ترکیه‌ای مبارزه خواهد کرد.



در وزن 63 کیلوگرم میثم دلخانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با سلیمان‌اف از قرقیزستان کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان حریفان ترکیه‌ای می‌رود. در پایین جدول نیز محمد نوربخش در دور نخست به مصاف آسخات از قزاقستان می‌رود و در صورت گذر از این حریف در دور بعد با برنده کشتی‌گیران ترکیه‌ای مبارزه خواهد کرد. 12 نفر در این وزن حضور دارند.

 

در وزن 67 کیلوگرم که 12 شرکت کننده دارد، حسین اسدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف حریفی از کشور بلغارستان می‌رود. وی در صورت پیروزی در این دیدار در دور سوم و در مرحله نیمه نهایی به مصاف کشتی گیرانی از کشور ترکیه خواهد رفت. محمد الیاسی که در پایین جدول قرار دارد در دور نخست با کشتی‌گیری از کشور ترکیه مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده سورکوف از روسیه و کشتی‌گیر قرقیزستانی می‌رود.

 

در وزن 72 کیلوگرم محمدرضا مختاری در دور نخست به مصاف حریفی از کشور ترکیه می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده مبارزه میان امین کاویانی‌نژاد و حریف بلغارستانی کشتی خواهد گرفت. در این وزن 12 نفر شرکت کرده‌اند.

 

در وزن 77 کیلوگرم که 12 نفر حضور دارند، پرهام قنبری در دور نخست با حریفی از کشور ترکیه پیکار خواهد کرد و در صورت گذر از این حریف در دور بعد به مصاف  برنده کشتی میان الکساندر چهرکین از روسیه و دیگر حریف ترکیه‌ای خواهد رفت.

 

در وزن 82 کیلوگرم که 11 کشتی‌گیر شرکت کرده‌اند، در پایین جدول محمد ناقوسی در دور اول به مصاف کشتی‌گیری از روسیه می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با کشتی‌گیر ترکیه ای مبارزه می‌کند. رسول گرمسیری نیز در دور نخست به مصاف کشتی‌گیری از ترکیه می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده مبارزه میان امره کوش و دیگر حریف ترک روبرو می‌شود.

 

در وزن 87 کیلوگرم ناصر علیزاده در دور نخست به مصاف لورینچ از مجارستان می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی میان مارگاریان و کودزوکوف از روسیه مبارزه خواهد کرد. رامین طاهری نیز که در پایین جدول حضور دارد در دور اول با حریفی از قزاقستان کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این کشتی گیر در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان کشتی گیران قرقیزستان و ترکیه می رود در این وزن 14 نفر حضور دارند.

دیدگاه‌ها