کد خبر : 1762202 | 28 خرداد 1400 ساعت 09:43 | 5.4K بازدید | 1 دیدگاه

پس از صدرنشینی در گروه C؛

دی‌بوئر: هلند می‌تواند هر تیمی را شکست دهد

شب گذشته هلند 2-0 برابر اتریش به پیروزی رسید تا فرانک دی بوئر، سرمربی این تیم، بگوید که هلندی ها می توانند هر تیمی را در یورو 2020 شکست دهند.

دی‌بوئر: هلند می‌تواند هر تیمی را شکست دهد

به گزارش "ورزش سه"، پنالتی زودهنگام ممفیس دیپای برابر اتریش و دومین گل دنزل دامفریس در رقابت های یورو 2020 برابر اتریش، صعود هلندی ها به مرحله بعدی این رقابت ها را تضمین کرد.

فرانک دی بوئر که شاگردانش در اولین بازی خود در روز یکشنبه برابر اوکراین نیز در یک بازی دیدنی به برتری 3-2 دست یافته بودند، عملکرد بازیکنانش در بازی برای اتریش را نیز به شدت تحسین کرد.

 

1613401

 

دی بوئر گفت: "فکر می کنم هنوز چیزهای زیادی هست که ما می توانیم بهبود دهیم و امروز توانستیم کیفیت متفاوتی از خودمان به نمایش بگذاریم. از نظر دفاعی نسبت به بازی برابر اوکراین خیلی بهتر بودیم.

در ابزی با توپ هم امروز می توانستیم بهتر کار کنیم اما در کل یک نمایش کاملا  مناسب و قابل قبول داشتیم و این به من اعتماد به نفس زیادی برای بازی های بعدی داد.

نمی خواهم درباره تیم هایی که بخت قهرمانی دارند صحبت کنم. ما باید بیشترین تلاش خود را بکنیم و می دانم که وقتی بهترین عملکردن خود را داشته باشیم می توانیم همه را شکست دهیم.

اما به نظرم دیگر تیم ها هم همین فکر را می کنند، پس بگذارید بازی به بازی پیش برویم و بعد ببینیم که به کجا می رسیم."

 

1613402

 

دی بوئر همچنین از عملکرد ممفیس دیپای، که انتقاداتی را دراین روزها متوجه خود می بیند، نیز دفاع کرد و گفت که او بازی به بازی در این تورنمنت پیشرفت می کند.

دی بوئر افزود: "بگذارید این را در نظر داشته باشیم که ممفیس می تواند در طول تورنمنت و در مسابقات بعدی که واقعاً اهمیت پیدا می کنند، قدم های بیشتری بردارد، او در این بازی ها بازیکن بزرگ و سرنوشت سازی خواهد بود. من کاملاً اطمینان دارم که او چنین خواهد کرد.

در نهایت او توانست یک پنالتی را تبدیل به گل کند و روی گل دوم هم نقش داشت. البته او می داند که میتواند بهتر از این باشد اما بگذارید آرام آرام در این تورنمنت پیش برویم و امیدوار باشیم که او می تواند توانایی های خود را در مراحل بعدی این مسابقات نشان دهد."

دیدگاه‌ها