کد خبر : 1762205 | 28 خرداد 1400 ساعت 10:22 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

پس از شکست برابر هلند؛

سرمربی اتریش: به اندازه کافی شجاع نبودیم

اتریش شب گذشته با دو گل مغلوب هلند شد تا فرانکو فودا، سرمربی این تیم، از شجاع نبودن تیمش گلایه کند.

سرمربی اتریش: به اندازه کافی شجاع نبودیم

به گزارش "ورزش سه"، اتریش شب گذشته در دومین دیدار خود در یورو 2020 برابر هلند 2-0 شکست خورد تا با سه امتیازی که از نخستین بازی خود کسب کرده است، چشم به آخرین مسابقه مرحله گروهی در گروه C این رقابت ها برابر اوکراین داشته باشد.

شاگردان فودا در مسابقه شب گذشته عرصه را به طور کامل به هلندی ها باخته بودند و جز چند شانس معدود و نصفه و نیمه نتوانستند در محوطه جریمه حریف موثر ظاهر شوند.

 

1613409

 

فودا پس از مسابقه گفت: "ما به اندازه کافی شجاع نبودیم. ما به راحتی خیلی از توپ ها را لو دادیم و آنها را به زدن ضد حمله دعوت کردیم. چند موقعیت اندک ایجاد کردیم اما به اندازه کافی تاثیرگذار نبودیم که بتوانی آنها را تبدیل به گل کنیم.

ما سعی کردیم به جای نفوذ به محوطه جریمه، در جناحین و عمق بازی کنیم. اما حریف خیلی خوب بازی کرد، آنها همیشه متمرکز و فشرده بودند و به خوبی دفاع می کردند.

ما یا نتوانستیم از آنها عبور کنیم و یا نتوانستیم به سمت دروازه شلیک کنیم. به اندازه کافی مصمم نبودیم، بی هدف بودیم. این برای پیشرفت کافی نبود."

 

1613410

 

سرمربی اتریش  احساس می کرد که تیمش در زمان مالکیت توپ باید بیشتر مراقب توپ می بود. اتریش در نیمه دوم نمایش بهتری داشت، هرچند این واقعیت که اتریشی ها فقط یک شوت به سمت دروازه داشتند، به خوبی نشان دهنده سطح بازی آنها بود.

 

1613411

 

فودا اضافه کرد: "تیم هلندی انتقال خوبی داشت و نقاط ضعفی در بازی دفاعی ما وجود داشت. هر توپی که ما از دست دادیم منجر به ضرر دیدن ما شد، اما بعد از گل دوم آنها ما هر چه در توان داشتیم ارائه کردیم. هر چند باید بگویم که خوش شانس بودیم که آنها گل سوم را نزدند.

ما می خواستیم به چیزهای بیشتری برسیم، اما در مقابل تیمی برتر با مهاجمانیش بسیار خوب بازی کردیم. همه چیز را امتحان کردیم."

دیدگاه‌ها