کد خبر : 1762214 | 28 خرداد 1400 ساعت 12:04 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

بزرگترین فرصت سوزی کوپا آمریکا (عکس)

الکس والرا هافبک پرو در مقابل دروازه خالی برزیل، توپ را به آسمان زد تا فرصت کامبک را از کشورش بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، در دور دوم از رقابت های کوپا آمریکا، بامداد امروز تیم ملی فوتبال برزیل مقابل پرو قرار گرفت و با نتیجه پر گل 4 بر یک به برتری رسید. در این بازی ساندرو، نیمار، ریبیرو و ریچارلیسون موفق شدند گل های برزیل را وارد دروازه حریف کنند.


اما در این مسابقه، اتفاق عجیبی برای هافبک پرو رخ داد تا شاید بتوان نام او را به عنوان گل نزن ترین بازیکن این تورنمنت قلمداد کرد. جایی که او در مقابل دهانه دروازه و بدون مزاحم، توپ را به آسمان کوبید و فرصت بازگشت به بازی را از پرویی ها گرفت.

 

1613435

 

1613434


در دقیقه 79 و زمانی که هنوز با نتیجه 2 بر صفر دنبال می شد، یک ضربه کاشته روی حرکت کاریلو بازیکن الهلال عربستان برای پرو به دست آمد. جرالد تاوارا لحظاتی پس از ورود به زمین، پشت این ضربه قرار گرفت تا با ارسالی دقیق به روی دروازه، زمینه ساز گل نخست تیمش باشد.

 

1613437

 

1613432

 

1613433


در حالیکه تنها نیمار در دیواره دفاعی برزیل مقابل تاوارا قرار گرفته بود، ارسال خوب او در تیر دوم به الکس آریاس رسید و این بازیکن با یک تأثیرگذاری ناخواسته بر روی توپ، آن را در مقابل دروازه خالی به الکس والرا رساند و این بازیکن در حالیکه تنها یک دروازه خالی را مقابل خودش داشت، توپ را به آسمان کوبید.

 

1613436


ضربه عجیب و غریب والرا در حالیکه با یک بغل پای ساده می توانست گل اول پرو را به ثمر برساند، باعث تعجب همبازیانش شد. او در آن دقیقه می توانست اختلاف را به حداقل برساند تا پرو برای زدن گل تساوی امیدوار شود اما نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه پرو در ادامه 2 گل دیگر نیز دریافت کرد و بازی را با نتیجه 4 بر صفر واگذار کرد.


به هر حال می توان نام الکس والرا را به عنوان گل نزن ترین بازیکن این تورنمنت به ثبت رساند. انتشار تصاویر فرصت سوزی بزرگ او، باعث تعجب کاربران در فضای مجازی نیز شد.

دیدگاه‌ها