کد خبر : 1762219 | 28 خرداد 1400 ساعت 12:20 | 67.9K بازدید | 20 دیدگاه

در شبکه‌های اجتماعی؛

حمله به کاپیتان: "پیکه خیلی بهتر از راموس است"

پس از خداحافظی سرخیو راموس با رئال مادرید، هواداران کاپیتان سال‌های اخیر رئال را مدافعی "الکی بزرگ شده" نامیدند.

حمله به کاپیتان: "پیکه خیلی بهتر از راموس است"

به گزارش "ورزش سه"، روز چهارشنبه رئال مادرید تایید کرد که سرخیو راموس در پایان قراردادش از مادریدی ها جدا خواهد شد. روز گذشته نیز در کنفرانسی مطبوعاتی کاپیتان باتجربه رئال با هوادارن این تیم وداعی پر احساس داشت.

قرارداد راموس با رئال در پایان ماه ژوئن به اتمام می رسد و آینده این مدافع 35 ساله هنوز نامعلوم است.

راموس در دوران طولانی بازی اش در رئال مادرید و در صحنه های بین المللی با تیم ملی اسپانیا، تبدیل به یکی از مهیب ترین و قدرتمندترین مدافعان جهان شد.

 

1613446

 

بسیاری از هواداران کاپیتان در حال جدایی رئال را یکی از بهترین مدافعان تاریخ می دانند. با این حال برخی از هواداران، به رغم موفقیت های بی شماری که راموس با رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا کسب کرده است، این موضوع که او برترین مدافع جهان است را رد کرده اند.

هواداران برای انتقاد از مدافع در کلاس جهانی اسپانیایی به توییتر هجوم بردند و یکی از هواداران مدعی شده که جرارد پیکه در بهترین سال هایش، مدافع بهتری از راموس در بهترین سال هایش بوده است.

 

1613447

 

یکی از هواداران نوشته: "کسی می تواند به من یک فصل راموس را نشان دهد که از فصل 15-2014 جرارد پیکه بهتر بوده؟"

 

1613448

 

"پیکه به معنای واقعی کلمه در سال 2017 کاملاً خوب بود، بله او دیگر از یکی دو فصل پیش خوب نیست، اما به راحتی یکی از دو مدافع برتر دهه گذشته است و حتی در 20-2019 میانگین امتیازات بازی پیکه بهتر از راموس بود، تا زمانی که راموس در چند بازی آخر شروع به گلزنی کرد."

"پیکه خیلی بهتر از راموس است. مردم این را نمی فهمند. آنها فکر می کنند که راموس بهتر است چون 100 تا گل زده."

 

1613444

 

"راموس یکی از بازیکنانی است که بسیار بیش از ارزش واقعی اش بزرگ شده."

 

 

1613442

 

"تکلیف پیکه مشخص است و راموس یکی از بازیکنانی است که واقعا بسیار بیشتر از ارزش واقعی اش بزرگ شده."

 

1613443

 

"راموس احتمالا یکی از مدافعانی است که در جهان فوتبال بسیار الکی بزرگ شده و ارزش پیدا کرده، آن هم به خاطر اینکه توانسته چند گل بزند. دفاع کردنش بسیار متوسط است."

 

1613445

 

"پیکه در بهترین سال هایش بسیار بهتر از راموس بود."

 

راموس در طول 16 سال بازی اش در رئال مادرید 22 جام قهرمانی به همراه این تیم به دست آورد که در بین آنها پنج قهرمانی در لالیگا و چهار چمپیونزلیگ به چشم می خورد.

راموس همچنین در این سال ها کاپیتان تیم ملی اسپانیا نیر بوده و به همراه لاروخا دو قهرمانی بسیار ارزشمند در رقابت های قهرمانی اروپا و همچنین جام جهانی 2010 به دست آورده است.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها