کد خبر : 1762223 | 28 خرداد 1400 ساعت 12:44 | 10.2K بازدید | 2 دیدگاه

"کسی به تو خوشامد نخواهد گفت!"

اعتراض شدید هواداران اورتون؛ بنیتس نیا!

هواداران معترض اورتون بنرهایی در اعتراض به مذاکرات این باشگاه با رافا بنیتس، سرمربی سابق لیورپول، در بیرون ورزشگاه گودیسون پارک نصب کرده اند.

اعتراض شدید هواداران اورتون؛ بنیتس نیا!

به گزارش "ورزش سه"، هواداران خشمگین اورتون در اعتراض به مذاکرات رافا بنیتس با این باشگاه برای نشستن روی نیمکت تیم، بنر ها و پلاکاردهایی را بیرون ورزشگاه گودیسون پارک نصب کرده اند.

رافا بنیتس، سرمربی اسطوره ای سابق لیورپول، که در طول شش سالی که هدایت این تیم را بر عهده داشت با قرمزها قهرمان چمپیونزلیگ شد، هنوز هم در آنفیلد محبوب است و ستایش می شود.

رابطه او با لیورپول موجب شده تا هواداران اورتون از چشم انداز هدایت تیم محبوبشان توسط اسطوره باشگاه رقیب به شدت به خشم بیایند.

شب گذشته بنرهایی در بیرون از گودیسون پارک نصب شد که پیام روشنی برای سرمربی 61 ساله اسپانیایی داشت: "در اینجا کسی از تو استقبال نخواهد کرد."

 

1613453

 

1613456

 

برخی از این بنر ها حاوی زشت ترین دشنام ها بودند و روی برخی دیگر به سادگی نوشته شده بود: "به بنیتس اینجا خوشامد گفته نخواهد شد".

بنیتس از تجربه زیادی برخوردار است و بدون شک صلاحیت هدایت اورتون را دارد اما هیئت مدیره این باشگاه در انتصاب وی اختلاف نظر دارند.

 

1613452

 

بدیهی است که در صورت پیوستن بنیتس به اورتون و نتیجه نگرفتن با این تیم، واکنش طرفداران علیه او تشدید خواهد شد، اما او انتظار دارد که یک پیشنهاد رسمی از سهامدار عمده اورتون، فرهاد مشیری، دریافت کند.

اسپورتس‌میل گزارش کرده است که طی دو هفته گذشته بنیتس سه بار با فرهاد مشیری صحبت کرده است.

 

1613455

 

یکی از موضوعاتی که هواداران اورتون هرگز نخواهند بخشید به فوریه سال 2007 بازمی گردد، زمانی که بنیتس پس از تساوی 0-0 در دربی مرسی‌ساید آنها را "باشگاهی کوچک" خواهد.

خانواده بنیتس هنوز در شهر لیورپول زندگی می کنند و هدایت اورتون گزینه بسیار خوبی برای این سرمربی کهنه کار است. البته اگر بتواند بالاخره دل هواداران این باشگاه را به دست بیاورد.

 

 

 

دیدگاه‌ها