کد خبر : 1762224 | 28 خرداد 1400 ساعت 13:00 | 130.6K بازدید | 23 دیدگاه

سید بندی مقدماتی جام جهانی اعلام شد

ایران و ژاپن سید یک، کره و استرالیا سید دو

با اعلام رسمی فیفا، سیدبندی رقابت های مقدماتی جام جهانی در دور سوم و پایانی مشخص شد.

 ایران و ژاپن سید یک، کره و استرالیا سید دو

به گزارش "ورزش سه"، با پایان مرحله دوم از دور مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، چهره 12 تیم حاضر در مرحله اصلی و پایانی مشخص گردید تا پس از انجام مراسم قرعه کشی، تیم ها در دو گروه 6 تیمی قرار گرفته و برای کسب 4 سهمیه مستقیم و یک سهمیه غیرمستقیم دیگر از آسیا، با یکدیگر به رقابت بپردازند.


با اعلام صفحه رسمی فدراسیون جهانی فوتبال فیفا در اینستاگرام، سیدبندی مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی 2022 در منطقه آسیا مشخص شد که بدین ترتیب و همانطور که از قبل تصور می شد، ایران و ژاپن تیم های سید یک خواهند بود و این بدان معناست که دو تیم با یکدیگر روبرو نخواهند شد ولی احتمال برخورد با سایر تیم ها وجود دارد.

 

1613457


نکته جالب اینکه برخلاف انتظارها، عراق به جای سید سوم، در سید چهارم جای حضور دارد و امارات جای این کشور را گرفت. طبق اعلام فیفا، سیدبندی تیم ها در این مرحله بدین صورت باشد:


سید یک: ایران و ژاپن
سید دوم: کره جنوبی و استرالیا
سید سوم: امارات و عربستان
سید چهارم: عراق و چین
سید پنجم: سوریه و عمان
سید ششم: ویتنام و لبنان

 

بدین ترتیب احتمال حضور همزمان تیم های عربستان و عراق در گروه ایران وجود دارد. مراسم قرعه کشی در تاریخ 10 تیر برگزار می شود. دور نخست از مرحله سوم مقدماتی جام جهانی، از تاریخ دوم سپتامبر برابر با 11 شهریور آغاز شده و آخرین دیدار این رقابت ها نیز در 29 مارس برابر با 9 فروردین برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها