کد خبر : 1762225 | 28 خرداد 1400 ساعت 13:03 | 12.4K بازدید | 2 دیدگاه

زندی، ستاره بی‌بدیل تورنمنت کافا؛

این ستاره، آینده فوتبال زنان را رقم می‌زند (عکس)

مهاجم جوان تیم ملی فوتبال جوانان زنان ایران نمایش درخشانی از خود در رقابت‌های جام آسیای مرکزی به نمایش گذاشت.

این ستاره، آینده فوتبال زنان را رقم می‌زند (عکس)

به گزارش "ورزش سه" شب گذشته و پس از پایان رقابت‌های کافا که برای سومین‌بار دختران جوان ایران به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کردند، عنوان ارزشمندترین بازیکن تورنمنت نصیب نگین زندی ستاره تیم ملی ایران شد تا ارزش کار او بیش از پیش به چشم آید؛ ستاره ایذه‌ای و 17 ساله تیم ملی جوانان که در رقابت‌های این دوره توانست نمایش فوق‌العاده‌ای داشته باشد.

 

1613460

 

زندی که سرعت بالا و تکنیک فوق‌العاده‌ای را دارد، در میان همبازیان خود به قایدی فوتبال زنان شهرت پیدا کرده و در تورنمنت کافا هم توانست مهر تاییدی بر تعریف و تمجیدها از خود بزند و با کسب عنوان ارزشمندترین بازیکن، پاداش درخشیدن در پیراهن تیم ملی در تورنمنت کافا را به دست آورد.

 

این مهاجم 17 ساله و ایذه‌ای فوتبال ایران، در تیم ذوب‌آهن اصفهان هم در فصلی که از لیگ برتر فوتبال زنان گذشت، توانست استعداد و نبوغ خود را آشکار کند و بدون‌تردید می‌تواند یکی از آینده‌سازان تیم ملی فوتبال زنان ایران باشد و حتی بعید هم نیست در اردوهای بعدی تیم ملی بزرگسالان نیز از سوی مریم ایراندوست به اردو فراخوانده شود.

 

1613461

 

چرا که او در این دوره از رقابت‌های تورنمنت کافا سه بار موفق به گلزنی شد و دو موقعیت گل عالی هم برای همبازیان خود ساخت و در نایب قهرمانی شاگردان مریم آزمون در این دوره از رقابت‌ها نقش پررنگی را داشت؛ اوج درخشش نگین زندی در مقابل ازبکستان مدعی بود که او توانست بارها و بارها با سرعت بالا و تکنیک خوب خود دفاع حریف را بهم بریزد و موقعیت‌سازی کند.

 

1613458

 

بدون‌شک شکوفایی بازیکنانی چون نگین زندی، زهره عرفانی، هستی فروزنده و ... و نسلی که در حال حاضر در مقطع جوانان حضور دارند می‌تواند نوید یک آینده درخشان برای فوتبال زنان ایران را بدهد، چرا که آن‌ها به خوبی توانایی و استعداد خود را به اثبات رسانده‌اند و با درخشش خود، امیدواری‌ها برای موفقیت بیشتر فوتبال زنان در آینده نزدیک را دوچندان کرده‌اند.

دیدگاه‌ها