کد خبر : 1762227 | 28 خرداد 1400 ساعت 13:06 | 13.9K بازدید | 1 دیدگاه

در ستایش نیمار؛

تیته: نمی‌دانم نیمار دیگر به کجا می‌تواند برسد!

برزیل بامداد امروز 4-0 پرو را در کوپا امه‌ریکا در هم کوبید و نیمار یکی از گل های سلسائو را به ثمر رساند.

تیته: نمی‌دانم نیمار دیگر به کجا می‌تواند برسد!

به گزارش "ورزش سه"، نیمار در دومین بازی برزیل در کوپا آمه‌ریکا هم گلزنی کرد تا یک گام دیگر به رکورد تاریخی تعداد گل ملی پله، اسطوره فوتبال برزیل، نزدیک شود. تیته، سرمربی برزیل، نیز که از نمایش نیمار به شدت راضی بود، زبان به تحسین این ستاره ارزشمند جهان فوتبال و برزیل گشود.

این چهارمین بازی متوالی برزیل بود که نیمار در آن موفق به گلزنی شد تا به فاصله 9 گل از رکورد گلزنی تاریخی پله برسد. تیته پس از پایان این مسابقه گفت که هیچ محدودیتی برای فوق ستاره تیمش وجود ندارد.

نیمار در این بازی یک گل زد و در به ثمر رسیدن سه گل دیگر برزیل نیز نقش پررنگی داشت تا برزیل مدافع عنوان قهرمانی در دومین مسابقه خود در کوپا آمه ریکا نیز به پیروزی برسد. نیمار اکنون 68 گل ملی دارد و تنها 9 گل دیگر با رکورد 77 گل پله فاصله دارد.

از سال 2010 و نخستین بازی نیمار در ترکیب تیم ملی برزیل تاکنون، او 49 گل بیش از هر هم تیمی دیگرش در ترکیب سلسائو به ثمر رسانده است.

 

1613463

 

تیته گفت: "نمی دانم نیمار به کجاها می تواند برسد. در زمینه توانایی و ظرفیت تکنیکی، من امیدوارم که او همیشه سلامت بماند و مصدوم نشود."

نیمار پس از این مسابقه مصاحبه ای پر احساس در ارتباط با نزدیک تر شدن به رکورد پله انجام داد و در میانه صحبت منقلب شد و به گریه افتاد.

تیته افزود: "من مصاحبه او را ندیدم اما می دانم که او خیلی احساساتی شده بود."

 

1613465

 

از زمانی که تیته در سال 2016 مسئولیت هدایت برزیل را به عهده گرفت، سلسائو در 37 بازی از 56 بازی خود، بیش از دو گل به ثمر رسانده است و در 66 درصد از آن بازی ها بیش از یک گل به ثمر رسانده است.

تیته همچنین درباره رابطه ای که با دیگر بازیکنان برزیل دارد نیز صحبت کرد: " آنچه در رابطه من و نیمار بین ما وجود دارد، همان چیزی است که با جوانترین عضو تیم، یعنی وینیسیوس جونیور، دارم؛ وفاداری!

وفاداری در رختکن و ابراز نکردن علنی انتقادات ناخوشایندان، بدون اینکه ابتدا آنها را با ورزشکار مطرح کنید. این شاید بزرگترین تجربه ای باشد که از دوران بازی‌ام به دست آورده ام. من هم دوست داشتم مربی ام درباره اشتباهاتم با من صحبت کند و آنها را به صورت علنی اعلام نکند.

من می دانم که رسانه ها به دنبال اطلاعات هستند و این نقش و وظیفه آنها است. اما نقش من همیشه شفاف سازی امور است هم برای وینی جونیور که جوانترین است و هم برای نیمار که یکی از باتجربه ترین ها. "

 

برزیل روز چهارشنبه در سومین بازی خود در گروه B کوپا آمه ریکا به مصاف کلمبیا خواهد رفت.

دیدگاه‌ها