کد خبر : 1762231 | 28 خرداد 1400 ساعت 14:01 | 28.3K بازدید | 3 دیدگاه

آلوارو بنیتو:

اتفاق غم انگیزی بود؛ آلابا 50 درصد راموس هم نیست

بازیکن سابق رئال و کارشناس فوتبال کادنا سر و مووی استار معتقد است جدایی راموس از رئال به هر دو طرف لطمه خواهد زد.

اتفاق غم انگیزی بود؛ آلابا 50 درصد راموس هم نیست

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس به دوران 16 ساله حضورش در رئال پایان داد و روز گذشته در مراسمی خاص با باشگاه مادریدی وداع گفت. دو طرف مدت ها برای تمدید مذاکره کردند ولی در ماه فوریه راموس به فلورنتینو پرز رئیس رئال گفت که برای فصل بعد روی او حساب نکنند.

راموس قرارداد دو ساله می خواست ولی رئال روی یک سال پافشاری می کرد. در نهایت کاپیتان پشیمان شد ولی دیگر دیر شده بود و رئال پیشنهادش را پس گرفت.

 

 

1613491

 

 

آلوارو بنیتو که محصول آکادمی رئال است و در دهه 90 دو فصل هم برای تیم اول رئال بازی کرد، در مورد جدایی راموس به کادنا سر گفت:« روز غمگینی برای همه رئالی ها بود و معتقدم باید این وضعیت به خوبی مدیریت شود تا رئال فصل بعد ضربه نبیند. معتقدم نباید برای راموس یک سال یا دو سال تفاوتی می کرد. یا فصل بعد خوب بازی می کرد و قراردادش بازهم تمدید می شد یادر نهایت یک سال بعد از رئال می رفت.

 

 

1612072

 

 

زمانی در مورد رونالدو گفتم که رئال هیچ جانشینی برای او پیدا نخواهد کرد و الان در مورد راموس نیز همین را می گویم. دیوید آلابا از نظر من نصف راموس هم نیست. او در پست مدافع میانی چند سالی است بازی می کند ولی بهترین بازی هایش را در پست دفاع چپ شاهد بوده ایم.

زوج راموس و واران یک زوج اطمینان بخش در دفاع بود ولی الان جدایی یکی قطعی شده و واران هم ممکن است برود. هر زوج دیگری برای فصل بعد شاید زوج دفاعی خوبی باشد ولی اطمینان بخش نیست. آلابا، ناچو و میلیتائو بازیکنان باکیفیتی هستند ولی نمی توانند اطمینان را به دفاع اضافه کنند. با جدایی رونالدو، زیدان و راموس، اکنون می توان گفت که یک دوره تکرارنشدنی در رئال به اتمام رسیده است.»

 

 

1589076

دیدگاه‌ها