کد خبر : 1762237 | 28 خرداد 1400 ساعت 14:45 | 138.5K بازدید | 16 دیدگاه

کاپیتان تمدید نمی کند

اضطراب در بارسلونا؛ مسی در مسیر سرخیو راموس

خریدهای جدید بارسلونا نتوانسته اند لیونل مسی را به تمدید قرارداد متقاعد کنند. او همچنان منتظر عملی شدن وعده لاپورتا برای جذب یک فوق ستاره است.

اضطراب در بارسلونا؛ مسی در مسیر سرخیو راموس

به گزارش "ورزش سه"، تنها 12 روز دیگر از قرارداد لیونل مسی با بارسلونا باقیمانده و او دیگر چیزی تا تبدیل شدن به بازیکن آزاد فاصله ندارد. اتفاقی که هرگز مطلوب باشگاه بارسلونا نیست.

خوان لاپورتا رئیس بارسلونا روز گذشته در جریان یک مصاحبه تاکید کرد که اصلا انتظار ندارد از مسی پاسخ منفی بشنود و مطمئن است که فوق ستاره آرژانتینی قراردادش را تمدید می کند. 

 

 

1613501

 

 

رادیو راک 1 نیز در همین رابطه ادعا کرد که قرارداد لیونل مسی زودتر از تصور تمدید خواهد شد. با اظهارنظر لاپورتا و ادعای راک 1 اینگونه به نظر می رسد که تمدید لیونل مسی اتفاقی قریب الوقوع است ولی به نظر چنین چیزی را شاهد نخواهیم بود.

 

موندودپورتیوو روز گذشته با هر دو طرف تماس گرفته است. هم با اطرافیان لیونل مسی و هم با مسئولان بارسا.

 

 

1592209

 

 

در باشگاه روی این نکته تاکید داشتند که مذاکرات تمدید مسی را خوان لاپورتا خود شخصا به پیش می برد و او در این زمینه بیشترین اطلاعات را دارد. باشگاه اما خوشبین است در نهایت مسی ماندنی شود ولی این موضوع در کوتاه مدت نهایی نخواهد شد؛ مگر اینکه در روزهای پیش رو دو طرف به روند مذاکرات سرعت ببخشند. اتفاقی که تا به امروز وقوعش محتمل نیست. بارسلونا بسیار دوست دارد تا قبل از 1 جولای و تمام شدن قرارداد مسی، او امضای نهایی را پای برگه تمدید بزند.

 

اطرافیان لیونل مسی اما خوشبین نیستند که مسی تا قبل از 1 جولای با تمدید قرارداد موافقت کند. مسی همچنان منتظر خواهد ماند تا پروژه ورزشی که خوان لاپورتا به وی وعده داده، عملی شود.

 

 

1610024

 

 

تا به اینجا بارسا سه بازیکن جذب کرده و به زودی ممفیس دیپای نیز رسما بازیکن بارسا خواهد شد. اریک گارسیا، امرسون و سرخیو آگوئرو بازیکنانی نیستند که لیونل مسی را به فتح تمام جام ها در فصل بعد امیدوار کنند. او در انتظار جذب یک فوق ستاره است؛ بازیکنی که بتواند همچون خودش، به تنهایی نتیجه یک بازی را تعیین کند.

نابغه آرژانتینی از منتفی شدن انتقال جورجینیو واینالدوم ناراضی است و انتظار نداشت او در چرخشی 180 درجه ای راهی پی اس جی شود. هافبک سابق لیورپول از نظر مسی می توانست مهره ای بسیار موثر برای تقویت خط میانی باشد.

 

 

1610731

 

 

12 روز بعد، مسی دیگر بازیکن بارسا نخواهد بود و باشگاه هنوز نتوانسته از لحاظ ورزشی او را متقاعد کند. بارسلونا اطمینان دارد که در فاصله باقیمانده تا 1 جولای، مسی را راضی به تمدید خواهد کرد ولی در جبهه مسی به این اتفاق خوشبین نیستند. 

 

 

1613224

 

 

در بارسلونا می گویند که حتی اگر مسی تا 1 جولای تمدید نکند نیز اتفاقی تراژیک نخواهد بود اما این خطر وجود دارد که قضیه سرخیو راموس و رئال این بار در بارسلونا و برای لیونل مسی تکرار شود. خوان لاپورتا روزهای سخت و پرالتهابی را پیش رو دارد و مهمترین ماموریتش، راضی کردن لیونل مسی است. رئیس موفق خواهد شد؟

دیدگاه‌ها