کد خبر : 1762241 | 28 خرداد 1400 ساعت 17:28 | 15.1K بازدید | 1 دیدگاه

خورخه والدانو:

راموس حریف پرز نشد، در 6 ماه همه چیز ضد او بود

خورخه والدانو می گوید اگر رئیس رئال به کسی پاسخ منفی بدهد، غیرممکن است نظرش عوض شد و راموس چاره ای جز جدایی نداشت.

راموس حریف پرز نشد، در 6 ماه همه چیز ضد او بود

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس روز گذشته در مراسمی ویژه از رئال مادرید خداحافظی کرد و او را از فصل بعد با پیراهن باشگاهی دیگر خواهیم دید. پس از 16 سال، 672 بازی و ثبت 101 گل، کاپیتان راموس به دوران فوتبالش در رئال پایان داد.

راموس از مدت ها پیش پاسخ منفی خود به پیشنهاد تمدید را داده بود ولی هفته گذشته پشیمان شد و حاضر بود تمدید کند ولی از باشگاه به وی اطلاع دادند که اعتبار پیشنهاد تمدید در پایان ماه مارس به اتمام رسیده است. در نهایت چاره ای جز جدایی نبود.

 

 

1208770

 

 

خورخه والدانو بازیکن و مربی سابق رئال و کسی که بین سال های 2000 تا 2004 و 2009 تا 2012 مدیر ورزشی و مدیرکل رئال بود، بهتر از هر کسی شاید فلورنتینو پرز رئیس رئال را بشناسد.

او در مورد جدایی راموس و پاسخ منفی پرز به درخواست لحظه آخری کاپیتان گفت:« فلورنتینو می داند که در هر مذاکره ای با اعتبارش بازی می کند. این روش خاص اوست و در مذاکرات بسیار ماهر و چیره دست است. پرز می داند کجا ممکن است خطر کند و کجا می تواند از فرصت ها استفاده کرده و مذاکره را به سرانجام برساند. اگر به چیزی علاقه داشته باشد، بسیار سخاوتمندانه عمل می کند ولی اگر قرار به پاسخ منفی باشد، از رای خودش بر نمی گردد و در این زمینه کاملا قاطع است.»

 

 

1613195

 

 

والدانو ادامه داد:« در شش ماه گذشته همه چیز بر ضد راموس پیش رفت. مصدومیت ها، جذب دیوید آلابا و نیز درخشش خیره کننده ادر میلیتائو باعث ضعیف شدن موضع راموس در مذاکرات شدند. در نهایت هم دیدید که او نتوانست به هدفش برسد. خداحافظی درست با یک اسطوره در شرایطی که او همچنان می تواند به فوتبالش ادامه دهد، تقریبا غیرممکن است ولی معتقدم مراسمی که برای راموس ترتیب داده شد، در نوع خودش بهترین راه حل ممکن بود.»

 

دیدگاه‌ها