کد خبر : 1762244 | 28 خرداد 1400 ساعت 15:32 | 23.8K بازدید | 1 دیدگاه

حمله فان باستن به مدافع ملی پوش

انگار دی لیخت در یوونتوس هیچ چیز یاد نگرفته است

اسطوره فوتبال هلند معتقد است ماتایس دی لیخت مهره دفاعی اطمینان بخشی محسوب نمی شود.

انگار دی لیخت در یوونتوس هیچ چیز یاد نگرفته است

به گزارش "ورزش سه"، پس از یک بازی نیمکت نشینی، ماتایس دی لیخت شب گذشته از ابتدا در ترکیب تیم ملی هلند قرار گرفت. این دومین بازی هلند در یورو 2020 بود و توانست با دو گل بر اتریش پیروز شده و صعودش به یک هشتم نهایی را قطعی کند.

هلند در بازی نخست 3-2 بر اوکراین پیروز شده بود ولی ضعف دفاعی این تیم مشهود بود تا فرانک دی بوئر سرمربی هلند دی لیخت را به ترکیب برگرداند. هلندی ها دیشب گلی دریافت نکردند ولی اتریش این شانس را داشت تا در چندین نوبت به گل برسد.

 

 

1613499

 

 

مارکو فان باستن اسطوره فوتبال هلند در انتقاد از ماتایس دی لیخت گفت:« ماتایس چندین بار از بازیکن مقابلش جا ماند. وقتی او را مرتب پشت سر مهاجم حریف می بینید، با خودتان می گویید او چرا به ایتالیا برای بازی در یوونتوس رفت؟ او انگار در یوونتوس هیچ چیز یاد نگرفته است. دی لیخت قرار بود در این تیم تبدیل به یک مدافع بزرگ شود ولی این اتفاق رخ نداده است.»

 

 

1611884

 

 

فان باستن در مورد عملکرد تیم ملی هلند گفت:« استکلنبرگ به عنوان دروازه بان، یکی از بهترین های میدان بود و این یعنی هلند چندان نتوانسته خوب کار کند. بازی روی هر دو دروازه در جریان بود در حالی که هلند می توانست بازی را بهتر کنترل کند. از عقب زمین شما دید خوبی روی میدان دارید و بهترین موقعیت برای شروع حملات است ولی ما نتوانستیم روی بازی مسلط باشیم و معتقدم هلند با وجود کسب دو برد، هنوز نتوانسته چیز خاصی از خودش نشان دهد.»

 

دیدگاه‌ها