کد خبر : 1762245 | 28 خرداد 1400 ساعت 15:23 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

چرا برخی رقیبان ما مخالف پخش زنده مسابقات هستند؟

قربانیان: مگر می شود در سه هفته دو بار 10 نفره شویم؟

فریدون قربانیان مالک باشگاه بادران امروز مهمان تلفنی برنامه " فوتبال یک" در شبکه ورزش بود.

قربانیان: مگر می شود در سه هفته دو بار 10 نفره شویم؟

به گزارش "ورزش سه"، مالک باشگاه بادران در خصوص بازی با مس کرمان گفت: دلیل اصلی تعویق بازی مس کرمان و بادران و برگزاری آن در ساعت 20 و 10 دقیقه شب، پخش زنده این دیدار از شبکه استانی کرمان بود. چرا میزبان جلوی پخش زنده را گرفت؟ دو هفته پیش نیز تیم خوشه طلایی اجازه حضور دوربین های پخش زنده را در ساوه و در بازی با بادران نداد. چرا این اتفاقات می افتد؟ با چه هدفی جلوی حضور دوربین های تلویزیونی گرفته می شود؟ مگر غیر از این است که پخش زنده و حضور دوربین های تلویزیونی به انجام فوتبال پاک و مسابقات جوانمردانه کمک می کند؟

 

قربانیان در پاسخ به پرسش مجتبی پوربخش مجری برنامه مبنی بر از کار انداختن کولر و سیستم سرمایشی رختکن تیم بادران توسط میزبان بازی با مس کرمان نیز گفت: مس کرمان باشگاه ریشه دار، با اصالت و با کلاسی است و مطمئن هستم مدیران ارشد این باشگاه از چنین اقداماتی بی خبر هستند. باید دید چه کسانی با چه هدفی کولر رختکن مهمان را از کار انداخته و آنجا را قبل از شروع مسابقه تبدیل به سونا کرده اند؟ اینکه رختکن مهمان در گرمای 40 درجه کولر و سیستم خنک کننده نداشته باشد ولی رختکن تیم میزبان دو دستگاه کولر و سیستم سرمایشی مطلوب داشته باشد متأسفانه دور از انصاف و جوانمردی است. هم چنین کوتاه نکردن چمن زمین مسابقه به این خاطر که بادران روی زمین بازی می کند هم از این دست اقدامات بود که خوشبختانه جواب نداد و مربیان و بازیکنان با غیرت بادران با ارائه یک بازی خوب و بُردی شیرین این اقدامات زشت قبل از بازی را خنثی کردند.

 

مالک باشگاه بادران ادامه داد: در برنامه شما ( فوتبال یک) کارشناس محترم داوری ( نادرجعفری) اعلام کرد تکل بازیکن ما پیمان نامور کارت قرمز نداشت اما داور مسابقه از دقیقه 57 تیم بادران را در بازی به این مهمی 10 نفره کرد. دو هفته قبل هم در ساوه 10 نفره شدیم. مس کرمان یا خوشه طلایی ساوه چرا اجازه حضور دوربین های پخش زنده تلویزیونی را ندادند؟ به هرحال دوستان و مسئولان برگزاری مسابقات باید روی این مسائل نظارت دقیقی داشته باشند.

 

مجری برنامه در خصوص حضور شهره موسوی در فدراسیون فوتبال و برخی صحبت ها مبنی بر سود بردن بادران از این اتفاق پرسید که قربانیان گفت: خیلی شفاف و راحت به شما می گویم که در 6 هفته گذشته و به گواه کارشناسان داوری برنامه فوتبال یک یا سایر رسانه ها اشتباهات داوری کاملا به ضرر تیم بادران بوده و شرایط برای ما بدترشده است. مگر می شود در 3 بازی دو مرتبه تیم ما روی اشتباه داوری 10 نفره شود؟ خواهش من از کمیته محترم داوران این است که در 5 هفته آخر در بازی های حساس چه برای صعود و چه سقوط تیم ها داوران کم اشتباه تر انتخاب شوند تا همه شاهد عدالت واقعی در مسابقات لیگ دسته اول باشیم. امیدواریم با دقت نظر بیشتر کمیته داوران و مسئولان امر حق به حقدار رسیده و شعار فوتبال پاک تحقق یابد.

دیدگاه‌ها