کد خبر : 1762246 | 28 خرداد 1400 ساعت 15:44 | 6.7K بازدید | 1 دیدگاه

مارتین برایثویت:

بله، باختیم ولی اریکسن گفت خوب بازی کردیم

مهاجم بارسلونا و تیم ملی دانمارک پس از شکست شب گذشته برابر بلژیک گفت که کریستین اریکسن پیام مثبت فرستاده است.

بله، باختیم ولی اریکسن گفت خوب بازی کردیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی دانمارک شب گذشته با قبول باخت 2-1 خانگی برابر بلژیک در دیداری که یک نیمه از آن را برده بود، کار خود را برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 بسیار سخت کرد. با این حال کریستین اریکسن بازیکن خط میانی این تیم که شنبه گذشته در اولین بازی دانمارکی‌ها مقابل فنلاند دچار ایست قلبی شد، از عملکرد هم‌تیمی‌هایش راضی است.

 

 

1613508

 

 

مارتین برایثویت مهاجم تیم ملی دانمارک پس از باخت این تیم برابر بلژیک به خبرنگاران گفت:« بعد از بازی اریکسن در گروه واتساپی مان نوشت که ما فوق‌العاده بازی کردیم. من پیام او را در مسیر رفتن به رختکن خواندم. در این بازی شروع خوبی داشتیم و نشان دادیم که از نظر روانی تیمی قوی هستیم. ما به خاطر کریستین و تمام مردم کشورمان بازی کردیم. احساس می‌کردیم که کل مردم حاضر در ورزشگاه (استادیوم پارکن شهر کپنهاگ) حامی ما هستند. فوق‌العاده بود.»

 

 

1611709

 

 

دانمارکی‌ها در بازی اول‌شان برابر فنلاند که اریکسن در دقیقه 43 آن دچار ایست قلبی شد، شوک بزرگ را متحمل شدند، اما آنها در کمتر از دو ساعت بعد مجبور به از سرگیری بازی شدند و البته بازی را هم یک بر صفر باختند.

برایثویت با تأکید بر اینکه او و هم‌تیمی‌هایش مجبور به ادامه بازی شدند، گفت:« اگر آن شرایط به وجود نمی‌آمد ما بازی اول را می‌بردیم. من مطمئنم. اینکه ما هنوز امتیاز نگرفته‌ایم، باورکردنی نیست. با این وجود من احساس می‌کنم که صعود می‌کنیم.»

دیدگاه‌ها