کد خبر : 1762247 | 28 خرداد 1400 ساعت 15:38 | 21.4K بازدید | 4 دیدگاه

وقتی عزیزی خادم برای اسکوچیچ کف می‌زند(عکس)

دراگان اسکوچیچ توانست ماموریت سختی که برعهده داشت را با موفقیت پشت سر بگذارد.

وقتی عزیزی خادم برای اسکوچیچ کف می‌زند(عکس) 

به گزارش "ورزش سه"، دو شکست برابر بحرین و عراق در هفته های سوم و چهارم مرحله اول مقدماتی جام جهانی سبب شده بود تا دراگان اسکوچیچ که در برهه ای سخت هدایت تیم ملی را برعهده گرفت، کار بسیار سختی در پیش داشته باشد. او باید هنگ‌کنگ و کامبوج که روی کاغذ هم شکست‌شان قابل پیش بینی بود، از پیش رو برمی‌داشت، ولی اینکه تیم ملی بتواند در دو بازی برابر بحرین و سپس عراق که دو سرمربی کاربلد داشتند و در مرحله رفت توانسته بودند تیم ملی را به رهبری ویلموتس شکست دهند، دغدغه زیادی میان اهالی فوتبال ایجاد کرده بود و دلیل توجه ویژه به مرحله اول مقدماتی از سوی مردم و رسانه‌ها نیز همین موضوع بود.

 

1613513


اسکوچیچ اگرچه زمان زیادی برای سازماندهی تیم ملی در اختیار نداشت، ولی توانست تیم هماهنگی راهی مسابقات کند و 12 امتیاز از 4 مسابقه سرنوشت ساز در مسیر جام جهانی 2022 قطر بگیرد، اما صحبت های عزیزی خادم رئیس فدراسیون پس از بازگشت از بحرین، آینده نیمکت تیم ملی را در ابهام فرو برد. 

 

1613512

 

1613511


عزیزی خادم در گفتگو با خبرنگاران و در پاسخ به سوالی در مورد آینده اسکوچیچ اعلام کرد که قرارداد او با فدراسیون فوتبال تمام شده و هیئت رئیسه باید در مورد ادامه همکاری با او تصمیم بگیرد.

انتشار این صحبت های دوپهلو از رئیس جدید فوتبال ایران که پس از انتخاب دراگان هدایت فوتبال ایران را برای 4 سال آینده برعهده گرفته، موجی از بحث های تازه را پیرامون تیم ملی و آینده‌‌اش در شرایطی که سیدبندی مرحله نهایی جام جهانی نیز اعلام شده، ایجاد کرده و باید دید در نهایت عزیزی خادم به عنوان سکان دار فوتبال ایران چه تصمیمی برای آینده آن خواهد گرفت؛ تمام این مسائل اما باعث نشد که رئیس فدراسیون در مراسمی که جهت استقبال از اعضای تیم ملی در سالن همایش های صدا و سیما گرفته شده بود، برای این سرمربی کروات که توانست تیم ملی را از برهه‌ای بسیار سخت خارج کند، دست نزند.

دیدگاه‌ها