کد خبر : 1762254 | 28 خرداد 1400 ساعت 16:05 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

شبیخون کرونا به اسلواکی در آستانه بازی با سوئد

یکی از اعضای تیم اسلواکی و مدافع این تیم به ویروس کرونا مبتلا شدند.

شبیخون کرونا به اسلواکی در آستانه بازی با سوئد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسلواکی قبل از بازی دوم مسابقات قهرمانی اروپا در گروه E مقابل سوئد با مشکل بزرگی روبرو شده است. استفان تارکوویچ سرمربی تیم ابتلای دنیس وارو مدافع این تیم و سرپرست تیمش به کرونا را تأیید کرد.

 

 

1613517

 

 

استفان تارکوویچ در کنفرانس مطبوعاتی روز جمعه در سن پترزبورگ اعلام کرد دنیس واورو  مدافع تیم فوتبال لاتزیو به ویروس کرونا مبتلا شده است و به همین خاطر در قرنطینه خواهد بود. تارکوویچ گفت:« من با او صحبت کردم او هیچ علامتی ندارد.واورو بلافاصله خود را در قرنطینه قرار داد و هیچ ارتباطی بین او و سایر بازیکنان تیم ملی اسلواکی وجود ندارد.»


مربی اسلواکی به آنها اطمینان داد که از نزدیک با مقامات بهداشتی روسیه همکاری خواهند کرد و بلافاصله پروتکل اتحادیه فوتبال اروپا را اعمال کردند تا ویروس نتواند بیشتر در تیم گسترش یابد. او تصمیم گرفته بود که در بازی افتتاحیه اسلواکی برابر لهستان از واورو 25 ساله استفاده نکند.

همچنین اخیراً دو مورد ابتلا به کرونا  در سوئد رخ داده است. اندکی قبل از مسابقات قهرمانی اروپا فدراسیون فوتبال سوئد اعلام کرد که هافبک تیم ماتیاس سوانبرگ از تیم بولونیا به کرونا مبتلا شده است.

اسلواکی باید در دومین دیدار خود در یورو امروز ساعت 17.30 برابر سوئد قرار گیرد. اسلواک ها در اولین دیدار خود در یورو لهستان را شکست دادند.

دیدگاه‌ها