کد خبر : 1762258 | 28 خرداد 1400 ساعت 16:23 | 46.7K بازدید | 3 دیدگاه

گزارش گاتزتا:

قانونی که باعث جدایی اریکسن از اینتر می‌شود

برای کریستین اریکسن از دفیبریلاتور استفاده شده و این ادامه حرفه او در سری آ را با خطر روبرو می‌کند.

قانونی که باعث جدایی اریکسن از اینتر می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، کریستین اریکسن در جریان دیدار دانمارک برابر فنلاند جهان فوتبال را شوکه کرد. جایی که او در اواخر نیمه اول بازی دچار ایست قلبی شد و تا آستانه مرگ نیز پیش رفت اما اقدامات به موقع باعث شد که او از یک خطر بزرگ فرار کرده باشد.

 

اما طبق گزارش گاتزتا دلو اسپورت، هافبک دانمارکی اینتر روز گذشته تحت عمل جراحی کاشت دستگاه دفیبریلاتور قلب قرار گرفته است.  در ادامه این گزارش ادعا شده که اگر استفاده از این دستگاه برای اریکسن به شکل دائمی باشد باید پایان کار او در اینتر را قطعی تلقی کرد.

 

 

1611924

 

 

گاتزتا توضیح می دهد که در ایتالیا بازی با دفیبریلاتور قلب ممنوع است؛ این در حالی است که در لیگ های معتبر دیگر از جمله اردویسه هلند و لیگ برتر انگلیس محدودیتی برای این موضوع وجود ندارد. به عنوان مثال دالی بلیند، مدافع تیم آژاکس، با وجود این دستگاه در بدن خود بازی می کند.

 

برای بهتر توضیح دادن این مسئله می توان به خلیلو فادیگا اشاره کرد. هافبک سابق اینتر به محض ورود به این تیم در سال 2002 با مشکل قلبی روبه‌رو شد و نتوانست با پیراهن نراتزوری به میدان برود اما بدون مشکل در لیگ برتر انگلیس به میدان رفت.

 

 

1573065

 

 

در واقع می‌توان گفت اگر استفاده از این دستگاه در بدن کریستین اریکسن دائمی باشد باید جدایی او از اینتر را قطعی تلقی کرد اما در غیر این صورت او شانس ادامه دادن کار در نراتزوری را خواهد داشت اما این مسئله نیز با پیچیدگی‌های زیادی روبرو است و این بازیکن باید تست های پزشکی زیادی را پشت سر بگذارد.

دیدگاه‌ها