کد خبر : 1762277 | 28 خرداد 1400 ساعت 17:56 | 198.6K بازدید | 75 دیدگاه

آن 200 نفر هیچ ارزشی در این دنیا ندارند

حمله تند میلاد عبادی‌پور به منتقدانش!

میلاد عبادی پور با قبول اینکه در بازی با آلمان روز افتضاحی داشته، گفته منتقدانش سرسخت او فقط 100 تا 200 نفر هستند!

حمله تند میلاد عبادی‌پور به منتقدانش!

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از خبر ورزشی، میلاد عبادی پور و حمله به او در فضای مجازی. خودش هم اعتراف می کند، عملکرد خوبی در لیگ ملت ها نداشته، اما نباید بازی های خوبش در تیم ملی را فراموش کرد. هر بازیکنی فراز و فرودهای زیادی دارد و شاید میلاد حالا بعد از دو سال دوری از تیم ملی، در آن شرایط قرار دارد. با این حال عبادی پور می گوید عده ای که تعدادشان به ۲۰۰ نفر هم نمی رسد در فضای مجازی به دنبال تخریبش هستند. دریافت کننده تیم ملی اما معتقد است هوادار واقعی را فدای این هوادارنماها نمی کند.


*‌ لیگ ملتها، کم‌کم به جاهای سخت نزدیک می شود. این بازی‌ها برای تیم ما با هدف آلکنو برای آمادگی بازیکنان، هماهنگی و شناخت ترکیب ۱۲ نفره برای المپیک خوب بود؟


لیگ ملتها به جای سخت کشیده نشده، بلکه از اول هم سخت بود، شما دیدید که آلمان و ایتالیا بدون ۴،۵ بازیکن اصلی چطور جلوی ما بازی کردند. قطعا بعد از دو سال، تعطیلی تیم ملی به خاطر کرونا، بازی در تیم ملی کار سختی است. ما دو سالی کنار هم نبودیم و همین کار را سخت تر می کند. هدف آلکنو هم از همان اول، آمادگی بچه ها و تیم ملی و شناخت ترکیب اصلی تیم برای المپیک بود و اگر به جمع چهار تیم اول، برسیم که دیگر عالی می شود.


* تیم ملی این هفته را با بازی مقابل استرالیا شروع کرد و بعد هم با برزیل صدرنشین و اسلوونی دیدار کرد، به نظرت کدام بازی سخت تر است؟


قطعا این هفته و هفته پنجم سخت ترین بازی‌های تیم ملی است. هر چند اول هم گفتم لیگ جهانی، تورنمنت راحتی نیست. اما این ۶ بازی سخت تر از بازیهای دیگر است.


* همه امسال، با حضور بازیکنان جوان در ترکیب اصلی تیم، روی دیگری از تیم ملی والیبال ایران را دیدند و اتفاق خوبی هم افتاد، شما این قضیه را چطور دیدی؟


خدا را شکر تیم ملی امسال، جوانانی را نشان داد که باتجربه و آینده ساز هستند. معمولا وقتی جوان‌ها به تیم ملی می آیند کم تجربه اند اما بچه های ما با بازی در لیگ تجربه کافی دارند و فراتر از انتظار هم ظاهر شدند و دمشان گرم. فکر می کنم تیم ملی والیبال ایران با این نسل، آینده بهتری در پیش دارد.


* ریمینی میدانی است تا بازیکنان با اثبات خودشان به آلکنو، بلیت توکیو را بگیرند، این رقابت تنها بین بازیکنان جوان است یا با تجربه ها هم همین شرایط را دارند؟


فکر می کنم به جز معروف و موسوی که جزو با تجربه های تیم هستند، ۱۵ نفر دیگر باید همه تلاششان را بکنند تا ۱۰ نفر برای المپیک انتخاب شوند. از حالا هم معلوم نیست، کسی انتخاب شده یا نه. شرایط برای بازیکنان هم متفاوت است و همه به تکاپو افتاده اند تا خودشان را به آلکنو، نشان دهند.

 

1613532


* ظاهرا، همه تیم ها آمده اند تا هم از فرصت لیگ ملتها برای آمادگی استفاده کنند و هم بدشان‌ نمی‌آید نتیجه بگیرند. بازیکنان ما هم جدای از برنامه آمادگی، به نتیجه هم فکر می کنند؟


ما آمده ایم و همه زورمان را می زنیم، اگر هم به نیمه نهایی صعود کردیم برای مدال می جنگیم. اگر هم صعود نکردیم، چیزی از دست نداده ایم، چرا که هدف آلکنو، حضور تیم آماده در المپیک است. قطعا المپیک شرایط متفاوت‌تری از لیگ جهانی را دارد. بچه ها به دلیل دوری از هم هماهنگی نداشتند و بعضی بازیکنان هم مثل من، سید و بقیه با حضور دیر هنگام در اردو فرصت هماهنگی بعداز دوسال نداشتیم و این مساله شرایط ما را سخت تر کرده بود. فکر می کنم آلکنو با استفاده از این فرصت می خواهد تیم را برای المپیک، هماهنگ و آماده کند تا در توکیو تیم از نظر هماهنگی کار راحتی داشته باشد.


خیلی از علاقمندان، با بردهای تیم ملی تا قبل از باخت مقابل آلمان، خوشحال بودند، آن بازی، چه اتفاقی افتاد با اینکه در ست چهارم به بازی برگشتید، ست پنجم نتیجه برنگشت؟


ما نباید غافل شویم که آلمان والیبال خیلی خوبی را به نمایش گذاشت. به نظرم من یکسری از تیم ها مثل آلمان، اسلوونی چون در المپیک نیستند، برایشان حیاتی است که در لیگ ملتها روی سکو بروند. آلمان آن شب والیبال بی‌نقصی را به نمایش گذاشت. بازی‌های این تیم را ببنید، متوجه می شوید نه تنها جلوی ما که در خیلی از بازی‌ها والیبال را به تمام معنا و جنگنده بازی کردند. فرقی نمی کرد چه کسی در زمین باشد، هدف آنها تلاش برای برد بود. فکر می کنم آلمان، مثل اسلوونی در لیگ ملتها با صد در صد توانش بازی می کند و در آن بازی هم قطعا ما روز پر اشتباهی داشتیم و حریف هم نهایت استفاده را برد.


* البته خیلی ها به تو، در فضای مجازی حمله کردند و تو را دلیل باخت تیم می دانستند، با خواندن این پیام‌ها ناراحت نشدی؟

 

حدود ۳۰،۲۰ میلیون هوادار واقعی والیبال داریم که در بردها و باخت ها کنار ما هستند. فرقی نمی کند چه کسی خوب یا بد بازی کند، یکسری هستند که معلوم نیست با خودشان چند، چند هستند. به نظرم تعداد این افراد حتی به ۱۰۰ یا ۲۰۰ نفر هم نمی رسد، اگر قرار باشد من به حرفهای آنها فکر کنم، انگار که ۲۰،۳۰ میلیون هوادار واقعی را فدای آنها می کنم، که هیچ ارزشی در این دنیا ندارند، حتی آنها در خانواده هایشان هم ارزشی ندارند، که حالا بخواهند اظهار نظرهم بکنند. من قبول دارم که در بازی با آلمان روز بدم بود و خیلی بد بازی کردم، اما اگر هوادار نمایان کمی حافظه شان را به کار بیندازند، یادشان می آید، میلاد عبادی پور در دور نهایی لیگ جهانی ۲۰۱۹ شیکاگو، یا در جام جهانی ۲۰۱۸ ،۲۰۱۴، یا حتی در بازیهای آسیایی اینچئون چطور بازیکنی بود، یا حتی در جام قهرمان قهرمانان جهان میلاد عبادی پور بهترین اسپکر جهان شد، ولی آنها کوته فکر هستند. من وقت ندارم هواداران اصلی را فدای این هوادار نمایان کنم. ارزش آنها خیلی بیشتر از این حرفها است. همه تلاش ما برای خوشحالی مردم است. من با انتقاد ناراحت نمی شوم، بحث انتقاد یک طرف است و بحث بی ادبی هم طرف دیگر. وقتی بازیکن خودش می داند که خوب نیست، مربی هم حرف خوبی زد، گفت:«من اینجا فعلا کوچینگ نمی کنم، فعلا می خواهم بچه ها به شرایط والیبالی‌شان برگردند.» شاید اگر کوچینگ می کرد ما تنها یک یا دو باخت بیشتر نداشتیم. وقتی مربی می داند و تعویض نمی کند، می خواهد من خودم را در این شرایط پیدا کنم و توقع دارد روزهای بد را اینجا پشت سر بگذاریم تا در المپیک روز بدی نباشد.

 

1613531


* تو آن شب مطمئنا خیلی ناراحت شدی، برای اینکه از آن حال و هوا دربیایی، چیکار کردی؟


وقتی تیم می بازد، قطعا در شرایط خیلی بدی قرار می گیرید. اما این باخت ها اولین و آخرین باخت ما نیست. ما در بازی های زیادی شکست خوردیم و در آینده شکست های زیادی هم خواهیم داشت. بازیکن حرفه ای با برد روی عرش نمی رود که با باخت به زیر فرش برود. این روزها در تیم ملی و باشگاهی عادی است. ما در تیم ملی همیشه برنده یا بازنده نبوده ایم. در بازی با آلمان روز افتضاحم بود. شاید می توانستیم ۳-یک برنده باشیم، اما به هر دلیلی باختیم و فکر به این بازی احقمانه است، چرا که ما بازیهای دیگری هم داریم. من نمی توانم تمرکز و ذهنم را از دست بدهم و ۶ بازی بعدی را هم افتضاح بازی کنم، آن هم به خاطر شکست مقابل آلمان یا استرالیا. قطعا همه همین نظر را دارند. وقتی بعد از بازی وسایل را در رختکن برمی داری و می روی، کار تمام است و همه چیز فراموشت می شود. درست است که فراموشی به این راحتی هم نیست اما ورزشکار حرفه ای، همان طور که دید حرفه ای به همه قضایا دارد، باید به باخت هم حرفه ای نگاه کند.


* جدای از انتقادات، خیلی ها برای حمایت از تو سینه سپر کردند، این دلگرمی ها تو را دلگرم تر کرد؟


قطعا هر ورزشکاری روز بد و خوب دارد و اگر قرار باشد در روز خوب هندوانه زیر بغلش بگذاریم و روز بد، له اش کنیم هواداری نیست و سواستفاده است. انتقاد وقتی است که بعداز ۱۰-۱۵ بازی بد، ایراد بگیری که این بازیکن پیر شده، تجربه ندارد یا و... ولی فکر کردن به این مسائل خیلی اشتباه است. همان قدر که به من انتقاد شد، هواداران والیبال هم به من روحیه و دلگرمی دادند. دمشان گرم و امیدوارم در آینده برایشان جبران کنم.


* تو کار با مربیان زیادی را تجربه کردی، کار با آلکنو چطوراست؟


آلکنو به ما باور برد، در هر شرایطی را داده است. اگر دقت کرده باشید برای ما فرقی نمی کند با چه ترکیبی به زمین می رویم، همه بچه ها برای برد و بهترین عملکرد می روند. چرا که بچه ها به این باور رسیده اند می توانند، همه تیم ها را از پا در بیاورند. حتی در بازی با صربستان، اگر جوانان ما ۳،۴ سال پیش مقابل این تیم قرار می گرفتند باخت ۳- صفر با پوئن ۱۵،۱۶ می دادند، اما بچه های جوان ما نشان دادند، می توانند برنده باشند. البته که صربستان هم بهترین بازیکنانش را در زمین داشت و شرایط را برای تیم ما سخت تر کرده بود. باز هم دم بچه های ما گرم که تسلیم نشدند و تا آخرین لحظه جنگیدند. به نظرمن آلکنو باور برد را به ما هدیه داد و از او متشکرم.


* اشتباهات بچه ها دربازی با آلمان، خیلی آلکنو را ناراحت کرد، تا حدی که در لحظاتی حتی ناراحتی‌اش را به زبان آورد، بعد از بازی هم حرفی بابت اشتباهات زد؟


ما روز پر اشتباهمان بود. آلکنو اولش حرفهای خوبی زد و خواست کمک کند اما وقتی دید روز بد ما است، حرف دیگری نداشت. چرا که روز بد بازیکنان بود نه مربی. هر چه او می گفت ما نمی توانستیم اجرا کنیم و او هم درک کرد و بعداز بازی حرفی نزد. او با تجربه است.


*‌ توکیو دومین تجربه المپیک تو محسوب می شود، به نظرت تیم چه نتیجه‌ای می گیرد؟

 

هنوز معلوم نیست چه کسی برای توکیو انتخاب می شود، حتی من. از حالا خیلی زود است بگوییم چه نتیجه ای می‌گیریم. اما هر ۱۲ نفری که انتخاب شوند به طور حتم برای عملکرد خوب می روند و اگر بردیم برای نمایش عالی و مدال می رویم، ولی همه تیم های المپیکی هم برای نتیجه و اثبات خودشان می آیند و این نشان می دهد، روزهای خیلی سختی در توکیو داریم.

 

1613534

دیدگاه‌ها