کد خبر : 1762280 | 28 خرداد 1400 ساعت 18:28 | 8.9K بازدید | 8 دیدگاه

آذرباد: انگیزه زیادی برابر پرسپولیس داریم

هافبک مس رفسنجان از انگیزه‌های تیمش برای جدال مقابل پرسپولیس خبر می‌دهد.

آذرباد: انگیزه زیادی برابر پرسپولیس داریم

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در شروع دوباره لیگ باید به مصاف پرسپولیس برود و هافبک موفق این تیم مدعی است آنها قادر خواهند بود اینبار برابر حریف قدرتمند خود به نتیجه لازم دست یابند.

 

محسن آذرباد، هافبک میانی مس رفسنجان که تا به اینجای مسابقات توانسته نمایش موفقی در ترکیب این تیم از خود به جا بگذارد با اشاره به تعطیلی لیگ گفت: این تعطیلی شاید برای تیم ما که طی دیدارهای اخیر خود از روند نتیجه گیری دور شده بود کاملا مناسب بود. سه شکست تلخ را تجربه کرده بودیم و این در حالی بود که شایسته این نتایج نبودیم. با این حال کاملا برای ادامه مسابقات آماده هستیم و اردو و تمرینات و دیدراهای تدارکاتی مناسبی را تا به اینجا پشت سر گذاشته‌ایم.

 

وی با اشاره به دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: پرسپولیس یکی از مدعیان اصلی قهرمانی این فصل است و در دیدار رفت نیز مقابل آنها شکست خوردیم. اکنون تیم باتجربه‌تری هستیم و بازی در زمین خودمان هم کمک زیادی خواهد کرد تا به هدف مان برسیم. انگیزه زیادی در بین بازیکنان ما وجود دارد تا در این بازی به هدف بزرگی دست پیدا کنیم و مقابل این حریف به نتیجه برسیم. 

 

آذرباد درباره شانس این تیم برای دستیابی به سکوی سهمیه آسیایی نیز گفت: 7 بازی باقیمانده است و هنوز انگیزه زیادی داریم. اما همانطور که کادرفنی ما گفته ما برای اولین فصل حضورمان در لیگ برتر باید اهداف کوتاه مدت خودمان را دنبال کنیم. این اتفاق می تواند یک موفقیت بزرگ برای ما تلقی شود اما هدف اصلی ما کسب نتیجه مناسب در ادامه مسابقات خواهد بود و به جدول توجهی نداریم و اینکه ثبات و کیفیت فنی خودمان را به نمایش بگذاریم در وهله اول هدف ما خواهد بود.

دیدگاه‌ها