کد خبر : 1762281 | 28 خرداد 1400 ساعت 18:51 | 98.3K بازدید | 14 دیدگاه

ستاره پرتغالی 300 میلیونی شد؛

کریس رونالدو اینجا هم بی رقیب است! (عکس)

رکوردشکنی های کریستیانو رونالدو تنها مختص به زمین فوتبال نیست و او در اینستاگرام نیز بی رقیب است.

کریس رونالدو اینجا هم بی رقیب است! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های یورو 2020 برای کریستیانو رونالدو به بهترین شکل آغاز شد و او با زدن دو گل اولین مسابقه برابر مجارستان به بهترین گلزن تاریخ این رقابت ها تبدیل شد. همچنین کریستیانو رونالدو حالا با زدن 106 در آستانه رسیدن به رکورد علی دایی و تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ عرصه ملی فوتبال قرار داد. تیم ملی پرتغال امیدوار است یک بار دیگر با تکیه بر رونالدو در رقابت های جام ملت های اروپا به موفقیت رسیده و به دومین قهرمانی متوالی در این تورنمنت دست یابد. اما کریستیانو رونالدو در شبکه های اجتماعی نیز محبوبیتی فراتر از تصور داشته و اینجا نیز بی رقیب است.

 

1613540

 

کریستیانو رونالدو، به اولین شخص در جهان تبدیل شد که به مرز 300 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام رسیده است. رونالدو همچنین پر درآمدترین فرد اینستاگرام است. در این شبکه اجتماعی، تنها یک صفحه دنبال‌ کننده‌های بیشتری دارد که آن هم صفحه رسمی خود اینستاگرام با 397 میلیون عضو است.

 

 البته رونالدو فعالیت زیادی در اینستاگرام دارد و این موضوع نیز یکی از عوامل محبوبیت او در این شبکه محسوب می شود. ستاره پرتغالی که در سال های اخیر در ترکیب رئال مادرید و یوونتوس عملکرد درخشانی داشته، یکی از محبوب ترین بازیکنان تاریخ فوتیال محسوب می شود و این تعداد دنبال کننده در شبکه های اجتماعی مهر تاییدی بر این فرضیه است.

 

از مارچ 2019 تا مارچ 2020، رونالدو بیشترین درآمد را از طریق پست های اسپانسری در اینستاگرام به دست آورده و مبلغ 50.3 میلیون دلار کسب کرد که حتی از دستمزد او در یوونتوس نیز بیشتر بود. رونالدو همچنین در سال 2021 با درآمدی بالغ بر 120 میلیون دلار از این حیث نیز بی رقیب بود.

 

قرارداد چهار ساله رونالدو با یوونتوس تا تابستان سال 2022 ادامه دارد و او سالانه 64 میلیون دلار درآمد کسب می کند. رونالدو به غیر از درآمدزایی در شبکه های اجتماعی، قراردادهایی سودآور با نایک و تعدادی از برندهای برتر دیگر نیز دارد. او همچنین صاحب کمپانی لباس ورزشی CR7 نیز است و ار این راه نیز کسب درآمد می کند.

 

1613539

دیدگاه‌ها