کد خبر : 1762282 | 28 خرداد 1400 ساعت 18:41 | 6.2K بازدید | 1 دیدگاه

لوریس: خوشحالیم که در ورزشگاه پر بازی می‌کنیم

هوگو لوریس، دروازه بان تیم ملی فرانسه، از اینکه آنها مقابل مجارستان در ورزشگاه پر از تماشاگر بازی می کنند ابراز خوشحالی کرد.

لوریس: خوشحالیم که در ورزشگاه پر بازی می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، فرانسه بعد از اینکه اولین مسابقه خود در دور گروهی رقابت‌های یورو را با پیروزی پشت سر گذاشت سر گذاشت، فردا در دومین بازی خود به مصاف مجارستان خواهد رفت؛ مسابقه ای که شاید روی کاغذ برای آنها خیلی دشوار نباشد اما میزبانی مجارستان و پر بودن استادیوم می‌تواند کار را برای قهرمان جهان پیچیده کند. ‌

 

 

1613543

 

 

هوگو لوریس، کاپیتان تیم ملی فرانسه، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی این کشور مقابل مجارستان گفت: "ما خوشحالیم که استادیوم پر خواهد شد زیرا جو و رنگ و بوی خوبی را به وجود خواهد آورد. مجارها می توانند به واسطه هواداران خود رو به جلو بروند و این عامل مهمی برای آماده سازی ما در این بازی محسوب می شود. مجارستان در مسابقه قبلی خود و قبل از مغلوب شدن در دقایق آخر عملکرد خوبی از خود نشان داد.

 

ما فردا بیش از مسابقه قبلی خود توپ را در اختیار خواهیم داشت. این به ما بستگی دارد که از توپ به خوبی استفاده کنیم و در حرکات خود پویاتر باشیم تا فضایی برای مهاجمان خود ایجاد کنیم. ما همچنین باید با تجربه عمل کنیم؛ همانطور که مقابل آلمان عمل کردیم. "

 

 

1612182

 

 

لوریس در ادامه گفت: "حضور جمعیت در ورزشگاه ارتباط را دشوارتر خواهد کرد. ما می‌توانیم این کار را در بین دو خط انجام دهیم. به این ترتیب که من می‌توانم با دفاع صحبت کنم، مدافعان با هافبک ها ارتباط برقرار کنند و همینگونه این کار ادامه پیدا کند. برای من سخت است که به عنوان یک دروازه بان با مهاجم حرف بزنم."

دیدگاه‌ها