کد خبر : 1762285 | 28 خرداد 1400 ساعت 18:43 | 4.9K بازدید | 3 دیدگاه

شهربابک؛ استراتژی مدیریتی و فنی برای صعود

مس شهربابک موفق شده با دنبال کردن یک روند فوق العاده و با برنامه ریزی دقیقی که داشته، خیلی زود شانس حضور در لیگ دسته اول را به نام خود کند.

شهربابک؛ استراتژی مدیریتی و فنی برای صعود

به گزارش "ورزش سه"، مس شهربابک که در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل و با ایجاد اختلاف امتیازی 16 امتیازی جواز صعود به لیگ دسته اول را به نام خود کرده، از اتفاقات گذشته به خوبی درس گرفته و مسیر درستی رای برای موفقیت دنبال کرد. 

 

آنها بعد از سقوط به دسته پایین‌تر در دو فصل قبل‌تر، فصل گذشته را با یکی از مدیران جوان و خوشنام کار را دنبال کردند. حضور وحید رضایی به عنوان سرمربی بادانش و باتجربه نیز آنها را به یکی از مدعیان اصلی صعود تبدیل کرد. هرچند با اوج گیری کرونا و اتفاقاتی عجیب که در هفته‌های پایانی فصل گذشته رقم خورد، آنها در نهایت در اوج شایستگی از دستیابی به سهمیه صعود بازماندند.

 

عباس قشمی به عنوان مدیرعامل جوان این باشگاه اما توانست بار دیگر با وحید رضایی برای ادامه همکاری به توافق دست یافته و تیمی با ساختار فنی و حرفه‌ای مناسب را روانه مسابقات کند. در کنار قدرتمند کردن تیم، آنها کارهای زیرساختی بزرگی را برای هدف بزرگ خود دنبال کردند که از جمله آن می‌توان به ساخت استادیوم و هتل در محل باشگاه اشاره کرد. اتفاقی که نشان از این می‌دهد این تیم برنامه ریزی مناسبی برای هدف خود داشته است. 

 

آنها این فصل طی 23 بازی به 54 امتیاز دست یافته‌اند که تنها یک باخت را تجربه‌ کرده‌اند تا از این حیث به تیمی بی رقیب در گروه خود تبدیل شوند. رویای مدیران جوان این باشگاه و کادرفنی جاه طلب آنها مسلما در فصل آینده نیز قابل توجه خواهد بود و باید دید در شرایطی که کرمان احتمالا در فصل آینده با حضور آنها نمایندگان پرشماری در لیگ آزادگان خواهد داشت، چه روندی را دنبال خواهند کرد.

دیدگاه‌ها