کد خبر : 1762288 | 28 خرداد 1400 ساعت 18:55 | 43.5K بازدید | 2 دیدگاه

افتخاری دیگر برای یان اوبلاک؛

بهترین بازیکن فصل لالیگا انتخاب شد

فوتبال در اسپانیا مانند دیگر نقاط اروپا تحت تاثیر رقابت های یورو 2020 قرار دارد.

بهترین بازیکن فصل لالیگا انتخاب شد

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های یورو 2020 از جمعه گذشته آغاز شده و ستاره های زیادی از لالیگا در تیم های مختلف اروپایی به میدان رفته اند. در این هفته تکلیف بهترین بازین فصل لالیگا نیز مشخص شد و یان اوبلاک، دروازه بان باکیفیت اتلتیکومادرید این عنوان را از آن خود کرد.

 

15 بازیکن از لالیگا در هفته ابتدایی یورو 2020 بازی کردند

 

یورو 2020 عصر جمعه آغاز شده و هفت مسابقه در هفته ابتدایی مسابقات برگزار شد. به جز بازیکنان تیم ملی اسپانیا، لوکا مودریچ (کرواسی)، شیمه ورسالکو (کرواسی)، تیبو کورتوا (بلژیک)، یانیک کاراسکو (بلژیک)، ادن هازارد (بلژیک)، فرانکی دی یونگ (هلند)، لوک دی یونگ (هلند)، دانیل واس (دانمارک)، مارتین برایثوایت (دانمارک)، دنیس چریشف (روسیه)، استول دیمیتریفسکی (مقدونیه شمالی)، انیس باردی (مقدونیه شمالی)، الکساندر تراژکوفوسکی ( مقدونیه شمالی)، داوید آلابا (اتریش) و کیران تریپیه (انگلیس) برای تیم های ملی خود بازی کردند.

 

1612972

 

خیرونا گامی بلند به سوی لالیگا برداشت

 

بازی رفت مرحله پلی آف برای صعود به لالیگا یکشنبه شب در والساسبرگزار شد و خیرونا موفق به کسب پیروزی 2-1 برابر رایو وایکانو شد. این نتیجه بزرگی برای باشگاه کاتالانونیایی بود، اما رایو والکانو تسلیم نشده و در بازی برگشت یکشنبه آینده در مونتیلیوی همه تلاش خود را انجام خواهد داد.

 

خوان فویث در ویارئال می ماند

 

ویارئال تایید کرد که خوان فوئیت، مدافع آرژانتینی در استادیوم دلا سرامیکا خواهد ماند. ویارئال پس از جذب این بازیکن فصل گذشته به صورت قرضی از تاتنهام و فتح لیگ اروپا، با این بازیکن آرژانتینی با قراردادی دائمی تا سال 2026 بست.

 

روی سیلوا از گرانادا به رئال بتیس رفت

 

روی سیلوا در لالیگا حضور بافته و پس از پایان قراردادش با گرانادا به رئال بتیس پیوسته است. دروازه بان پرتغالی که در موفقیت های اخیر گرانادا سهیم بوده، حالا از این تیم به رئال بتیس نقل مکان کرده است و قراردادی تا سال 2026 بسته است.

 

یان اوبلاک بهترین بازیکن لالیگا

 

1606044

 

یان اوبلاک به عنوان بهترین بازیکن لالیگا در فصل 2020/21 انتخاب شد. دروازه بان اتلتیکو مادرید با کسب پنجمین عنوان زامورا در این فصل، مهمترین بازیکن تیم اتلتیکومادرید بود. او در تمام 38 بازی فصل برای اتلتیکو در ترکیب حاضر شده و فقط 25 گل دریافت کرد.

 

نینو، بازیکن افسانه ای لالیگا بازنشسته شد

 

نینو، مهاجم 41 ساله نینو پس جلوگیری از سقوط تیم محبوبش الچه در روز آخر فصل 2020/21 لالیگا، حالا تصمیم گرفته است چکمه های خود را آویزان کند. او 805 مسابقه به عنوان یک بازیکن حرفه ای انجام داده و 243 گل به ثمر رسانده است. 475 مسابقه و 135 گل از این کارنامه در لباس الچه بوده است. نینو با کسب رکورد بیشترین بازی در لالیگا (709)، از فوتبال خداحافظی کرد.

 

اوساسونا برای یک دهه با مونکایولا قرارداد بست

 

یان مونکایولا طی چند فصل گذشته در اوساسونا درخشان ظاهر شده، در خط میانی باشگاه زادگاه خود بازی کرده و البته به تیم زیر 21 سال اسپانیا نیز راه یافته است. حالا مونکایولا با امضای قراردادی 10 ساله و تا سال 2031، مونکایولا پاداش درخشش خود را گرفته است.

 

 گرانادا مدیر ورزشی جدیدی استخدام کرد

 

پپ بوادا برای به عهده گرفتن نقش مدیر ورزشی راهی باشگاه گرانادا شد. با توجه به فعالیت بوادا در بارسلونا و شناسایی استعدادهای برتر در این باشگاه کاتالونیایی، همه در استادیو نوئو لوس کارمنس از خدمات بوادا در آینده بسیار هیجان زده شده اند.

 

خرید دیگری برای کادیز

 

کادیز دومین خرید تابستانی خود را قطعی کرد. پس از جذب وارزدات هارویان، آنها حالا تایید کردند توماس آلارکون نیز برای فصل 22/2021 به این باشگاه خواهد پیوست. هافبک 22 ساله شیلیایی هنوز در اروپا بازی نکرده، اما در تیم اوهیگینز شیلی عملکرد درخشانی داشته و مورد تحسین قرار گرفته است.

 

محتوای اختصاصی ورزش‌سه با همکاری رسمی لالیگا 
This Content Is Provided By LaLiga In Partnership With Varzesh3

دیدگاه‌ها